13.04.2010





*


Ühü

Çok erken uyandım, pek neşeliyim esasen, kafam çok değişik çalışıyor, esasen çalışmıyor sanki, sadece olmadık şeyler düşünüp, keyfe dalıyor, dün gece nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum, içmeden de olsa, sızmak deyimini burada kullanmamız yerinde olur. Yerli, yerinde işleri seviyorum, ayrıca msn de ki o havayi fişekli halin, neşenden ileri geliyor diye düşünmeye başladım, bir karnaval yahut bir parti havası loy loy lanmalar, pff. Zamanın benden yana çabuk geçmesi için elimden geleni ardıma koymayacağım, zavallı asuacık. tüh yazık bana ihihi.... 

Dün sahi bir nikah kıydık plajda, anam gelin olçak kız dondu, çünkü yarı çıplak evlendi o soğukta, ona baka baka üşüdüm ya, yannız drenalin mütyiş bi his, hiç üşütmüyor sanırım, çok bir güzellerdi, kızceğızz gelin çiçeğini bir fırlattı kafama düştü, hani benim olaylarda ki kısmetsel olayım bu tarz olaylarla sonuçlanıyor, elde tutulan tüm araç gereç kafama düşer benim, top oynayan çocuk varsa bilin ki az sonra o top kafamda, nikah mı var, gelin çiçeği kafamda, kasabın önünden geçerim, kasap kedisi üzerime atlar, olmadı kafama bir kilo kıyma, daha ne biliyim pek çok anım var hahahah, yalan atıyorumm. 


Çok çirkin oje rengim var, ilk başlarda hoşuma gitmeye başlamış gibiydi ne yalan söyleyeyim, sanki parmak uçlarımda pamuk helva şekerleri ne bileyim ekvatoral meyveler varmış gibiydi, şimdi midemi bulandırıyor.... Otelde kalan bir ailenin iki çocuğu var bütün gün çocuklardan biri terörist diğeri de polis oluyor, maskeleri, silahları hatta kelepçeleri var, birden nerede olduğumu unutuyorum ve çocukların böyle tuhaf oyunlar oynamasına üzülüyorum, aileleri içinse onları rahatsız etmedikleri sürece ve denize düşmedikleri sürece hiçbir sorun yok. Anlamak mümkün değil... 

Dün gece kovuğa çok yazı yazasım vardı ama inan kalbim sıkıştı sanki, bzı zaman nefretle doluyorum, sonra kendimi affediyorum, sonra yeniden unutuyorum affetmelerimi yeniden nefretle doluyorum ve üzülüyorum kendime insan bu kadar öfkelenmemeli diyorum. 


Bir kadın var, şarkı söylüyor mırıldanırken çıkıyor o çatallı ses sanki ama inan bana çok seksi mırıldanıyor, çok güzelmiş, 

.

İşe dönmeliyim, dönmeliyim, evet bir işim var dönmem gereken, çalışırken musuki dinleyemeseydik nasıl çalışırdık yerebbi, yerebbi bu durumlarda hiç cevap vermiyor. 


.

Hiç yorum yok: