14.04.2010



*


Uyanmak istemeyen bir bünye ile karşı karşıyayız bilog. Sabah işe yatağımı getirmek istiyorum, hani şöyle yattığım yerden çalışayım, evde ki salaşlık üzerimde olsun, diş macunum pijamalarımda, elimde kahvem, otele gelenleri karşılayayım, meraba ben salaş müdürüm lütfen sizde evinizdeymiş gibi davranın, terlikler giyip, şıpıdık dolaşalım yerebbi ne mütyiş bişi, 

Zaten çalışmanın  ne kadar erdemli bir şey olduğunu öğreten toplumsal zihniyetin azına sıçayım, çok çalışmanın erdem olduğuna filan inanmıyorum, kölelik sisteminin bir başka versiyonu, sürekli update olan bir kölelik sistemi var, çok açlışıyoruz da kıçımız tavana erişiyor sanki, ne alım gücünde ne refahında bir değişiklik var, ama çalışmak erdemdir, bok erdemdir, kandırılıyoruz işte, çok çalışmadan, kaytararak, böyle salınıp, yatarak, dinlenerek, kendimize zaman ayırarak, paylaşarak daha insanca yaşanabilir sanırım, çalışmakla ilgili bu görüşlerimden sonra, insan bir takım farkındalıklarınla götüremiyor bu hayatı böyle saçma sapan, kocaman bir halüsnasyonun içinde herkes zengin olmanın, lüks yaşamanın, sürekli tüketmenin peşinde, nasıl ziyanlık hayatlar bunlar...

Sylar çok hoşuma gidiyor yahu, Star Trek uzay diplomasisini de sırf onun için izlemiştim, nasıl güzel bir Spock tır o öyle yarabbi, çok seksi bir adam, bu kahraman dünyasına hastayım lakin gerçeklerle yüzleşmek ve olmadıklarını bilmek de üff. Neyse işte sonuçta hayat böyle çok güzel, filmler, musukiler... bilmemneler, İzmit dönüşünde Gölyazı ya gitmek istiyorum, biraz fotoğraf çekmek gerek artık, Cumartesi günü Küçükkuyu da rüzgarcı bir adam var onun verdiği partiye katılacağız İlknur ve Tom ilen, onun haricinde değişik pek çok pek çok bir şeyler oluyor işte, İzmit seyahatim esnasında Banum la İstanbul a gitmeyi de istiyorum, bakalım neler yapabileceğiz, çok keyifli olacak. Sonrasında bir tren yolculuğuna ihtiayıcım var, sanki özlemişim o ağır aksak sesi gibi, şu yeni ev işi çok heyecan verici, heyecanlanmak ne mütyiş...

Zorlama insanları sevmiyorum...
Sevmiyeceğim işte. hıh.

Ay Ozzy geliyor sahi, bir ölmeden dünya gözüyle göreyazsaydım şaane olacaktı... Bakalım.... 


.

Hiç yorum yok: