13.04.2010



*

Ne yorucuydu, Edremit- Altınoluk -  Edremit of, ne uyuz bir durum. Çok yorgunum bugün, hala uyuyamadım, harika musukiler dinliyorum, saçma sapan şeyler yaşıyorum, sonrasında ne kendime ne de bir başkasına kızıyorum, vaz geçiyorum her şeyden, önce benden vaz geçenlerden başlıyorum, sonra  sırasını unutuyorum, aklıma gelen her şeyden vaz geçiyorum... 

Nisan ın başınan beri Heroes izliyorum, bitiyor sezonlar gene izliyorum, pek çok kahramana yalvarırcasına bakar hallerdeyim,  ne acıklıyım, üğ. bühü... Sacidom a dedim ki bilinkurgudan dem vursun, gizemle mistizimden çarptırsın, azcık entrika ve aşk da serpsek, yemesek de yanında salınsak, olmadı uzansak.... ha Sacidom? O da  asuamm dedi, ki kendisi böyle seslenmez bana tamamen uyduruyorum buraları lakin sana dedi bir doz battlestar galactica gerek,sonra capricayla sonlandırırız dozajımızı dedi, ah dedim ihtiyacım olan doz işte burada, yaşasın... 


İlknurrrr geldi ki, evet evet geldi sonunda, yanmış azcık suratı, böyle çifte kavrulmuş lokum gibi, mini sakinleşmiş, Tom, Steve,ben İlknur bişiler yedik, sonra onlar Suşi partisine gittiler ben de otelde kaldım, canım zaten sebzeli suşi yemek istemiyordu... Geç çıktım, aklımda on binlerce terane sonrasında saçma salak film izledim ve saat bu saat oldu, msn de bir Özgün kaldı, herkes yattı ben ayaktayım, yarın sabah kim kalkıp da işe gidecek, bu konu hakkında hiçbir bilgim yok.... Yeterli bir veri de yok... 


Yine güzel akşamüzerleri başladı, Güven film çekmek istiyor, bugün onu ne kadar özlediğimi düşündüm, yazıları hoşuma gitti, Özgün le yazıştık saatlerce, iki sene öncesinden foto yolladı, o kadar sarhoşum ki, hahah çok feci komik bir foto, ertesi gün zaten çok hastalanmıştım. 


Yalçın a,Banum a, Nazan ıma, Özgem e, Göksum a, kavuşmaya az kaldı, pek çok planlarım var, çok da mütyiş şeyler olmuyor değil onca aksak ve saçmalığın yanında, içim çimleniyor gibi, şu Nisan geçsin, Mayıs ta bu yorgunluklar kalmaz, şimdilerde hava beni zorluyor sanırım, yorgunum, ciğerlerim acıyor, yüreğim kanıyor gibi, bazı zaman geceye ulaşıyorum ya, sabah olmasın istiyorum yeniden günü bitirebilecek gücüm kalmıyor, katlanamıyorum, sonrasındaysa geçiyor, geçebiliyor yani herşeyler gibi, diğer geçebilen pek çok şeyler gibi... 
geçip, gidiyor işte... 

.


.

Hiç yorum yok: