8.04.2010



*


Kişilerin hayatlarına dair söyleyebileceğim o kadar çok şey olmasına şaşkınlığımın yanında, kendi hayatıma dair sırtımı dönüp de gidemeyişlerime hayıflanıyor olmam, bununla hayıflanırken; "ulan, yalnız kalmamak adına, bilincimin hayat labirentinde sıkışıp kalmak böyle bir şey olsa gerek mi diyorum" ay bilemiyorum. 

Bilemediğim onca şeyi çok seviyorum. Bilebildiklerim de hiç ilginç gelmiyor zaten... bildiğimiz pek çok şeyle ilgilenmeyip hatta bilmiyormuş gibi yapıp yeniden tecrübeliyoruz ki, hayatı ne kadar kanıtırsan etinde o kadar tecrübe sahibi ve güçlü olacağın zırvalarına yeni kategoriler, hanene yeni çizikler ekliyorsun... Sonra da ben bu hayatın taaa teomanına koyarım diyerek külhaniyelik tabirlerinden vecizeler seçiyorsun. 


Gereksiz olaylar silsilesi, 


Bugün yine her zamanki yoğunluk vardı, kendime ve bir diğerine kızmamayı daha iyi becerebiliyorum sanırım, eskisinden de daha iyi olacak bir hayatım var önümde, en güzeli de bu olsa gerek. 

Az sonra çıkacağım, Deryacım ile buluşacağız, kafaları çekip, yerinden sökmeyi planlıyoruz, ojemin rengini görmelisin şa'ane bir renk... Animelerden 9 u ne zamandır izleyeceğim, izleyeceğim; derken yenilenen kelimelerin arasına sıkıştırıp izlemeye koyulmuştum ki yine uyumuşum.... Gece Lostu izledim, Des in buğulu sesini özlemişim, ne kadar iyi geldi, hayatı dizilerde ki insanların varlığına ya da olayların gerçekliğine inanarak yaşayanlar var, misal how i meet your mother da ki Ted ne kusursuz bir bünye gibi görünüyor lakin gerçekliği su götürmez bir felakettir, diğer cinsleri gibi, zavallı şeyler, erkek cinsinin dizi ve filmlerde kalması gerekli, yer yüzünde çok da gerekleri yok gibi duruyor şimdilerde, heheh.  

Sahi Lost da en sevdiğim şey, yine birilerinin çıkıp, kendinden emin bir şeyler söylemesi, Eloise de nasıl bir farkındalık vardı kardeşim, yine aynı surat ifadesiyle kalıyoruz ya hem Desmond hem de ben, ay bayılıyorum, zira çok sıkılmıştım, iyi ve kötü arasında ki saçma ada tıpasından.... böyle iyi işte...


Neyse şeker, bu ayın sonuna doğru özlediğim onca insana kavuşup, sarıp sarmalayacak olmamla yetiniyoruz şimdilerde, yetinebildiğimiz başka şeyler bulduğumuzda haber edeceğiz, sevgiler.

Sincerly  A.Ünsal beybiğ.



.




Hiç yorum yok: