7.04.2010



*

İlknur cumm aradı dün, çok özledim ya, uf gelmeli artık. Sakin endişesine ihtiyacım var, mni yi beslemek için gittiğimde, minicik yalnızlıktan o kadar çok huysuzlanmış ki, kapıyı açmamla üzerime atlaması bir oldu, o ilk karşılaştığımız, seviştiğimiz mini gitmiş, yerine huysuz bir mini gelmiş, neyse ki çabuk unutuyorlar... 


Çok bilim kurgu film izleyesim, şehri kaplayan gemi gölgesinde boğulasım var, en son Moon u izlemiştim, cidden çok beğenmiştim,  şimdi bir kaç filmin torrentini buldum, indirmeye başladım, heyecana gark oldum. 

Yarın akşam içmeye gideceğiz, her şey fazlasıyla yoğun işte bilog, her bitiş, başlangıcını kendi yaratıyor. 

Uzunca bir süre kitap almayacağım, rafımda birikenleri okumaya çoktan başladım bile, şu Nisan yolculuğu için heyecanlarımı biriktiriyorum, araba servise gidecek sanırım, bugün her şey çok şa'aneydi, hem Betüşümün de doğum günüydü, mütyiş yani... 

Yarın konuşacak çok şeyimiz var, of harika olacak..


Özgün le aramızda ki problemleri hallettik sanırım, geçen konuşmamızda bana çok yabancı davranmıştı ama kızgınmış bana fakat nereden bilsin ki neler yaşadığımı filan değil mi, ben onu üzmek için hiçbir şey yapmam, kaldı ki çok özlemişim onu da... Neyse düzeldiğimize sevindim. 


Her şey eskiye dönüyor sanırım. 


Heroes un 4. sezonu 3.sezondan daha hızlı indi, huf şimdi bir de 3. sezonun inmesini bekleyeceğim, hehe derde bak. İşler feci yoğun ama bu bir kaç gündür beklemediğim şahane olaylar silsilesine tutulduğumdan çok da yorucu gelmiyor, şaşkınlık diz boyu, fersah fersah.
.



Hiç yorum yok: