17.06.2011

*


En kötüsü de, kaşlarını alması için birinin önüne oturduğunda ki tedirginliğindir. Kadın  işini bitirdiğinde, suratındaki ifadenin ne menem bir şey olduğunu ilk başlarda hiç anlayamazsın, orantısız, değişken, kalkık, inik ya da onun götü gibi, burada kadının götünü görmene gerek olmadığını tüm kaşını aldıran kadınlar bilirler. Zaten aynada dikkatlice kaşına bakmana da verilen bir fırsat yoktur, arkanda bekleyen kurbanına acıklı gözlerinle bakıp, sokağa fırlarsın, paragrafın da başından anlaşıldığı gibi, kaş mağduruyum. Pöf.

İşte günlerden bir gün daha geçmiş, yaz yüzünü belli edemeden, bahara olan sonsuz saygımız kalkan raflardan indirilmiş ve yağmurun tadına varılmış, bla bla... Serin olmasına seviniyorum. Sevinemediğim lanet sıcakların geleceğini bilmemden kaynaklanıyor. 

Çok neşeliyiz, şu taşların üzerimizdeki etkilerine merak saldım, toprağın altında böyle bir şeylerin olması nasıl bir mucize ise, onları satmak için soktukları tuhaf şekiller ve kesimler de çok ziyanlık be kardeşim. İnsan ne şatafatlı bir yaratık, bilmek mümkün değil....

Bilmeyelim de zaten.

Sınavlar ne zaman açıklanacak, ne salak bir yer bu AÖF ulan. İki hafta içinde duyurur sonuçları kurum dediğin. Bir ay beklemek gerekiyormuş. Yaz sonunu iple değil, halatla çekiyoruz, İtalya ya gidiş iple çekilenler listesinde. Ay sonunda düğün var, Temmuz başında  yine düğün var, hep düğün var. 

Bazen nasıl akrabalarımı özlüyorum, sonra çok üşeniyorum, özlemeye bile üşeniyorum bazen, gitmeye üşendiğimdendir diye düşünüyorum, sanırım öyleyim, sonra bırakıyorum bu meseleleri, hiç çözülmüyor zaten, gerçi bu meseleyi bırakalı çok yıllar olmuş, düğün çıkınca aklıma geldiğinden yazıyorum, ne anlam ifade ettiğinden pek haberim yok. 

Yalçın ı çok özlüyorum, Yenal için diyeceğim kelimelerim kalmadı gibi, başka dillerde anlatabilirim o dillerde de bittiğinde yeni diller öğrenebilirim, sonrasını bilmiyorum, ölürüm zaten o zamana kadar ben de... O zaman onu nasıl özlediğimi ona anlatırım değil mi?


Göksu bu yaz buraya gelmezse, bir daha hiç gelemez.

.




Hiç yorum yok: