11.06.2011




*

çok sıkılıyourm. esasında bilmediğim şeyler hep regli öncesi oluyor, bunu biliyorum lakin bunu bilmek hiçbir şeyi değiştirmediğinde gene hiçbir şeyin anlamı kalmıyor. Gerçi şu kapları kullanmaya başladığımdan beri her şey daha da güzel, daha iyi işte, gereksiz regli işkencesi yok, bedeninden tuhaf tiksinmeler yok, vs. 

Yıllar öncesinin filmlerini seviyorum, yıllar öncesinin müziklerini sevmem gibi bir şeyler bu, aşık olmayı seviyorum, sevdiğim tek şey bu sanırım, ötesinde kendimden fedakarlıklar edip, kimle birlikte olabilirim ki, sanırım kimseyle, ilk aşık olduğumda bu olursa, olur; ama sonrasında manası gidiyor, yaşadıkça her şeyin manası ne tuhaflaşıyor değil mi?
sadece spor yapmak çok keyifli oluyor, kendi kendine tatmin olmak iyi bir şey, sevişirken olmuyor bu, hani birisiyle sevişirken olmuyor en azından, kendi kendine yaptığın her şey mükemmel bence, başkaları hep gereksiz, 

İtalya heyecanları biriktiriyoruz, vizesi olmayan bir ülkeye gitmek daha kolay, şimdi pek çok evrak bilmem ne... öf.

Diğer kadınlar regl i öncesi tatlı krizlerini nasıl çözüyorlar ki, Birsen zaten hayvan gibi çalışan bir metabolizmaya sahip, ilknur desen yukarıya çıktığından beridir daha da çok zayıflamış, tatlı ne ki, yemeğe ihtiyacı var bence, Banum kendisini bildiğimden beridir aynı, nazan ne yapıyordu hatırlamıyorum ulan, Özge ve göksu da benim gibi, gözü kararan cinslerden, öfff. kadın olmanın diğer bir adı  savunmasız kalan bedenimize, hormonların açtığı savaştan yenik çıkmak. 

geçen hafta sarımsaklıdaydık, yüzdüm, yüzdüm,yüzdümmmm. güzeldi işte
bugünlerde her şey güzeldi işte kıvamında, ötesi hep eksikliğin ruhta ki çöküntüsü, nasıl giderilir, gitmekle giderilir sanırım.


pıh.


Annemle kahvaltı ettik, onun mutluluğu ise, hiçbir şeye değişilmez.

2 yorum:

modafobik dedi ki...

evet o mutluluk değişilmez, İtalyaa dırım dırıım!

Asuman Unsal dedi ki...

dım tısssssssss :)(: