30.05.2011




*

Sonunda AÖF nin yıl sonu sınavları bitti, Temel Fotoğrafçılık sınavında ne sormak istediklerini kendilerinin dahi anlayıp, anlamadığını merak ediyorum. Soruyu öyle bir dolandırmışlar ki, azıcık saçmalamışlar sanki... Sınav sonuçlarını merakla bekliyorum, nasılsa sınavlardan bir ay sonra açıklandığını deneyimlemiştik, o yüzden heyecanımı sonlara saklıyorum. 


Göksu yu çok özledim, sınavlar bittiğinden iç huzuruyla kitap okumaya başlayabilirim, hatta yarımlardan başladım bile, havanın serin olması hoşuma gidiyor, işler tetikte gibi duruyor böyle olduğunda, insanlar sıcağın basmasıyla hücum edeceklermiş de, biz yine her yaz olduğu gibi sürünecekmişiz gibi. Şimdilik böyle olaylar yok, efil efil çalışıyoruz.

Annemler Ankara ya düğüne gitmişlerdi, Yalçın da oradaydı, nasıl özledim ya eşek sıpasını, üf. İtalya için henüz bir girişimde bulunamadık, ben evrak işlerimi İzmir deki elçilik ile halledeceğim, Nazo ve Nilgün İstanbul dan, bakalım nasıl geçecek, merak ve heyecanlıyız. 

Minimiser sütyen insana işkence etmek için üretilmiş. Bunun daha makul modellerini yaratabilirsiniz arkadaşlar. 



Buradan gideceğim günleri iple çekiyorum, insanın değişim için kendini hazır hissettiğinde, karşısına o kadar çok fırsat çıkıyor ki, hiç ardına bakmadan, hedefe focuslanmak en ideal seçenek gibi....


.

Hiç yorum yok: