9.08.2010





*


Neden bu kadar sıcak ki, teyzemler yok, bizimkiler yok, kuzenlere ben göz kulak oluyorum, sabaha kadar ellerinde yastık, bir aşağı, bir yukarı dolandılar, en son klimaları, pervaneleri, muslukları, itfaiyeyi devreye soktuk da, anca uykuya geçiş yapabildiler, bütün akşam scrable oynadık, yok o kelime değildi, bu emir kipiydi, şunun simgesi o değil miydi, bütün köşeleri kaptın asua abla, ya bizi kandırıyor musun sen nidalarıyla scrable oyunumuz nihayetine kavuştu...  Ben dayanamadım, erkenden yattım onlar devam etmişler sonra serin kuytu aralarken uyandım. Sabah geldik, kafaltı ettiler, onları denize uğurladım, boğulmadıkları sürece sorun yok, akşam yemeğine kadar dağıldık. Akşam ezanı dolaylarında toplanacağız. hehe çok keyifliler. 


İşler çok tabi ki, insanları memnun etmek için elimizden geleni ardımıza koymadığımız zamanları yaşıyoruz, ayın on beşinde maaşı alır almaz, Bozcaada ardından, Saros Körfez turumuz var, bol bol fotoğraflı ve sarılı kadrajlar, bulutlu gökyüzleri umud ediyorum. Dikili taraflarına gidecektik de, oraya her zaman gidiyoruz zaten bir hafta sonu bile kaçabiliriz ama bu tarihlerde hafif Güney Trakya, hatta Erikli, Enez ne müthiş olmaz mıydı?
ay şa'ane hem de... 


Pek çok haberler alıyorum, gelenler, gidenler, dün Elif diye arkadaşlarım geldi İzmir den, esasen çok keyifliydim lakin yanlarında bir arkadaş getirmişler hani konu o kadar bariz belli ki çok gerildim, belli ki vatandaş beni görmeye gelmiş hatta tanışmaya ama ben bu tarz şeylerde çok gerilirim ve çok kötüydü cidden de haha, yani Elif dedim hani bu tarz şeyleri nedne yaparsınız anlamam hani doğal aromalı olsun isterken herşey kimyasal katkılı o şekerlere dönüşüverecekmiş gibi oluyor, neyse pek iyi niyetli, hoş birisine benziyordu, giderken ben sizi görmeye gelsem yalnız sorun olur mu dedi? Yok dedim olmaz gelebilirsiniz istediğiniz zamanlarda, ardına baka baka gitti.. birinin ilgimi çekmesi böyle oluşmuyor bende, olmayınca, olamıyor işte... zaten bu aralar hiç bu tarz şeylere bulaşasım yok. 


Bu sıcaklarda hiçbir şey yapılmıyor ki, ne kitap, ne film inception ın xvid i indiriyorum, tek heyecanım bu oldu, Damages i bile izleyemiyorum, oysa tadı damağımda kalmıştı, Eylül gelse, House yeni sezona başlasa, sonrasında okuma sırasını bekleyen kitaplarımın sayfaları bir bir açılsa, ah ahhh... 


İlknur ile görüşemiyoruz, sistem g talkunla muhabbetleşmesine dahi izin vermiyor, pek bi feci, Buzz dan yahut maillden, kahrolasıca teknoloji, hıh. 

Eniştem saat dört gibi ameliyattan çıkacak, sonucu merak ediyoruz, bakalım neler olacak. Ev nasıl dağıldı, hani bir gün çocuklar bende kaldı ama evin durumu içler acısı, bakalım... Sıcakta da ev işi pöf. 


.





Hiç yorum yok: