10.08.2010




*



akşam cihazı duvara yansıttığımız gibi inception izlemeye başladık lakin değdi yahu bugün ekşide ki tüm entryleri keyifle okuyabilirim, bu sıcakta Nolan şaheseri izlemek pek keyifliymiş....  Joseph Gordon-Levitt namı diyar Arthur nasıl sülündü öyle, öf yine aşkım filan depreşti..


Sıcak olduğundan filmin başlarında bünyemize yerleşen mallıktan hemen kurtulmamız çok kolay oldu, birden bire dört duvar içindne çıkıp, hatta ulan ben durduruyorum filmi çok heyecanlandım, izleyemeyeceğim, sanırım gibi, tuhaf cümle geçişleriyle, süper sıcak bir akşam geçirdik lakin Nolan ellerinden öpüyorum şekerim, Caprio abimizin de son dönem başarılı oyunculuğunun, kız yüzünün ötesine geçiyor olması da kendisi için iyi bir durum oluşturmalı, Levitt ise oturt yanına böyle saatlerce sev filan... Aferin, tebrik ediyoruz, hani adam ne yaptığını biliyor ve kendinden eminse filme sondan başlamak ve senaryoya yansımış  öz güveni hissetmek nasıl mütyiş, yine aferin. 


Uyuyamadım sonra gece üç civarları kalktım, yasytığımın yönünü değiştirdim, kalktım ki çoktan sabah olmuş, sabahı izlemek nasıl güzel. 



.

Hiç yorum yok: