12.08.2010




hüf,

filmleri silmeliyim, analog makineyi unutmamalıyım, empüç yenilenmesi, yolcıluk track list hazırlanması, pillerin şarjı, telefonların şarjı, terlik, woddy allen ları unutmamalıyım, filtreler, bilisayar, uçuşan elbiseler, pamuklu diğer şeyler, hafif pek çok şey, yol haritası, ev mamülü atıştırmalık, meyve, kalan mariaçhiler, şarap, soğutucu kova, plajhavlusu, 50 faktör güneş zımbırtısı, yansıtıcı olarak kullanacağımız alüminyum folyo üçlemelerim, ama önce boss u aramalıyım, pıh. daha neler vardı ki höf, işlerin organizasyon  kısmı, dikkat edilmesi gereken kurallar bütünü, ve diğer pek çok gereksiz şey... 


Bu kaçış bana çok iyi gelecek, çok heyecanlıyım, babam arabamı bakıma götürdü, çok endişeleniyorlar lakin ne kadar sıkıntılı olduğumu bildiklerinden ses etmiyorlar, dün baya bir canım sıkkındı, hayır birileride boğazımı sıkıyor gibi bir tuhaflık var, pek çok rutin iş yapıyorum lakin o iki el hep boğazımda, yani bu yıldızlar mıkarıştırıyor ortalığı anlam veremiyorum, bu sebepsiz gerinlikler, bir özlemler, bir buhranlar, Göksu benden daha beter, İlknur desen çok daha feci, annem desen nasıl alıngan, delireceğim, ben ise öff... hepsinin geçeceği bir yolculuk bekliyor beni, geleneksel ramazan şenliklerine dönüştüreceğimiz bu güzide zamanlar için sana şükür,hamd,amin, daha pek çok bişi... neyse işte 


olamadığım biri olmaya çalıştığımdan, şu hayata adapte olma çabalarımın yersiz ve sefilliğinden, istediğim adamı kırdığımdan, ve daha pek çok şeylerden ötürü mola hakkımı kullanmak istiyorum yahut beni bir soğutucuya koysunlar bahara görüşürüz, negzel olmaz mıydı? Bu arada bazı fotoğraflarını ilk defa görüyorum gibi, uzun pozlama bir iskele fotoğrafına aşık oldum, sonrasında başladı arızalarım, onun sb si de mütyiş olurmuş yannız kum kısmısını azcık croplamak ve kadrajdan çıkarmak gerek, yoksa mütyiş bişi olmuş, öperim gözlerinden....


özleyeceğim seni, gittiğim yerlere seni de götüreceğim ama sensiz.... 


Çok heyecan yaptım ya....  

 O salak Küçükkuyu rampalaından çıkmak istemiyorum Assos yolundan gitmeye, oradan Gülpınar a geçmeye, oradan da Geyikli  İskelesi ver elini rüzgarın efendileri..... 


...







Hiç yorum yok: