29.01.2010



*
uzun oldu biliyorum lakin yazacak havada değildim bilog. Ne zamandır pek birşey yaptığım yok, işler, güçler, soğuktan büzüşmeler, sıcak evde izlemeye değer bulunulan filmler, bazı hayal kırıklıkları ama mutluluklar filan, bla bla

hehe

İlk başta söylemeliyim ki hiçbir şey ama hiçbir şey okumamam, okumayacağım anlamaına gelmiyor, kolayına kaçıyorum bugünlerde diyelim ve geçelim, ne zamandır bahsettiğim romantik komedi dalında ki filmlerden çok sıkıldığımı söylemeliyim, ne izlerken ne de izledikten sonra bir etkisi olmuyor üzerimde, bildiğin karbonhidrat mutluluğuna eş değer bir mutluluk yaşarken, şişmanlamıyor olmamana sevinebildiğini anlıyorsun sadece, şimdilerde gereksiz çünkü yanımda bir adam olsa hani seyrettikten sonra o mutlulukla gaza gelirsin filan böyle sarılmayla başlayıp, derken öpüşme ama o da olmayınca göt gibi kalıp, ne yapmaya çalışıyorsun manasız buldum yani, hahah bu kısmı geçiyoruz. 

uzunca zamandır Watchmen i izlemek istiyordum, çizgiromanının  şahaneler ötesi olmasından ötürü film uyarlamasın da sıçmalarından ürkek bir ceylanmışım gibi play tuşuna bastım, görüntü, çekim , efekt ve şarkılar müthişti lakin çizgi romanını tercih ederim ama bazı şeyler çok iyi gibyidi, biraz sıkıldığımı itiraf etmeliyim, süperkahramanalra karşı küçüklüğümdne ilgili ve alakalı oluşum kesinlikle göz ardı edilerek izlenmiştir, rorschach e olan hayranlığım yine bütün uzuvlarıma kadar üzerine basıla basıla güncellenmiş olup, süper kahraman kız arkadaşlarımızın seksi kostümlerinin içinde ki dar omuz ve koca kafalarıan uyuzluğumuz artmıştır. Komedyenin kostümü filmde çok abes olmuş yahu, çekim açılarına diyecek yok, bununla ilgili daha sonra tekrar konuşacağım. 

Bu arada sherlock Holmes ı izledim açık ve net beğenmediğimi itiraf etmeliyim, tek cezbedici yanı görüntü açıları, renk doygunluğu ve çekim kalitesiydi sanırım, sanat yönetmeni ve kostümcü arkadaşlara tebriklerimizi en içten iletirken, olmamış be kardeşim Karadeniz den gelen zehirde çoğu insanın milliyetçi zehir yönünü tediklemiştir hahah, filmin sonunda ki ikinciye açık bırakılan kapıdan kim isterse geçebilir lakin çok sıkıldım ya.

Turizm fuarının hazırlıkları devam ediyor, arkaaşlara haberler viriliyor, havanın iyi olmasına duacı olunuyor, ve buradan uzaklaşmanın şu aralar başıma gelebilecek en şahane olay olduğu konusuna parmak basılıyor, dahası tekrar yazacağıma olan inancımı kaybetmemiş olmam, başka dilde aşkı izlemek istemem ve daha pek çoğu ...

moahhh.


Hiç yorum yok: