15.01.2010




*
 Kötü bir gündü özetle...

Beklemediğim pek çok şey oldu, sonrasında hala şaşkınlığımı muhafaza ediyorum, ayın onunda yola çıkıyorum, kart vizit, broşür, görseller, afişler vs.. Küçükçekmece de bir otelde kalacakmışız, şimdilerde en iyi şey bu gibi, şu an duvarımda bir örümcek emin adımlarla ilerliyor, izlemesi keyifli...


Daha iyi şeyler olacağına inanıyorum, en azından bunu biliyorum sanırım.

O kadar güzel cümleler kurabilirim ki, inan hiçbirine gerek yok, rüyalara ya da başka başka şeylere de gerek yok, mucizeler yaşamayacağımızı biliyorum da, yine de ne bekliyorum ben böyle ya? İnsanın herkesi anlama yetisini, kendisinde kullanamıyor olmaması ne acı vericidir değil mi bilog?

Salak bilog, salak bilog, salak, salak...

Kocaman bir salaksın sen, bilog...


Kendime kızmayı bırakıp, tüm sorumluluğu üzerime alıyorum ve bitiriyorum kendimle ilgili ne varsa, a.q. sabah türküsü çalıyor, çok pis küfürbaz olabilirim, olmadı kumarbaz ama baz istasyonlu bir şey işte, ağlamak daha mı faydalı şimdi? Nedir faydalı olan, genelde doktorlar bu durumda, temiz hava alın, vitamin alın der ya da tamamen uyduruyorum herkes birbirine bir şeyler kakalamak istiyor, bunlar da bahaneleri oluyor, ben bir köprüde oturup kolllarımı iki yana açıp, ağlamak istiyorum, ağlamak, ağlamak, bıkıncaya kadar ağlamak, sonra susmak, bir şekilde susacağım değil mi zaten bilog? O zaman geçmiş olur belki, acıyan yerlerin nasıl geçirildiğini, benden iyi bilen yoktur, neler geçirmedik ki biz derim, bir de carlsberg ısmarlarım kendime, hep salaş bir amerikan barı olsun isterim esasen loş ışıkta barmen bardakları silerken, ona anlamsız ve amansız bakıp, müzik kutusundan çalan şarkıyla mırıldanmaya başlamak falan gibi saçma şeyler işte, biri bana filmlerde yaşamadığımız hatırlatabilir mi? Asu salağı bu tarz şeyler filmlerde oluyor canım, ne bok yemeye yapıyorsun bunları, yanlış replikler girip, duruyorsun der mi? Demez mi?

Bok kafalı dünya, başka hayatlarda görüşmek üzere sevgilim...



.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bazen filmlerde yaşıyor gibi hissetmenin keyfini çıkarmak lazım. Ağzına gelen repliği özgür bırak ki hayat tatlansın.