8.01.2010



*

Çok acil tarafından, günlerin uzamasını istiyorum Yetişmiyor hiçbir şey, havalar Ocak ayına yaraşır gitmediğinden,  parkta, bahçede ne iş varsa yapmaya koyulduk lakin zamanımız yetişmemekte, duydunuz mu sir? Şimdi ana bunları yazıyorum ve bitince piyuuğ çıkıp gidiyorum, güzel güzel planlarım var, mis.

Taxi Driver daki bokehlerden yakalamak istiyorum, sonra mesaj atmayacağından emin olduğum için telefonumu şarj etmedim, sonra hiçbir şey bilmiyorum, bilmek dahi istemiyorum, bilsem de değişen hiçbir şeyin olmayacağını bilmek adi bir düşünsel sistem hastası veriyor. Düşünce sisteminizde hata var, yaşasın burada hiç düşünce kalmadı, heyooo ünlem.

Aptal aşık olduğum ve dünyanın başka renk göründüğü zamanları özlemiyor değilim lakin özlediğim sadece bu hisler, çünkü tercihlerimi soracak olursan sanırım nerede olamyacak şey var onların peşinden sürükleniyorum. Olmayacak gibi duran şeyleri elde edince yaşayacağım hazdan mı yoksa olamayacak olmasının tuhaf bir rahatlığı mı? Bilmesem de olur işte, sen de bilme, hiç kimse bilmesin ne gerek varsa, bir şeyler olup, bitiyor tahlilleri güzel cümleleri süslüyor biz de kurabildiğimiz tecrübeyle ilintili bu güzel cümleleri eşe dosta söyleyip, tatmin oluyoruz. Ne biçim özet geçtim.

Kendi kendime mutluyum bilogum, mutluluğumu bir başkasına ya da başka nedenlere yüklememeye çalışıyorum yoksa ne anlamım kalır ki, beklenti havuzunda boğulmak istemiyorum ve 2010 dayız ya, zaman koşarken oturup da bunları düşünmek sadece aptallık. Einstein demiş ki " Dahiliğin bir sınırı vardır, ama aptallığın yok" hahha! Budur.


Bunun gibi pek çok şey daha, bu sene olabildiğince aptal ve sınırsız olmak istiyorum. Ayrıca "Uçurumlarda dolaşanların, kanatları vardır" kim demişti ki bunu, nerede okudum acaba, neyse güzel demiş işte....



.

Hiç yorum yok: