21.12.2009




*

Nasıl bunalım, bunalım şeyler yazasım var, off yapamıyorum lakin bunalıyor muyum bunu da bilmiyorum, yıl sonu itibariyle işlerim çok yoğun, off dedirtecek kadar hem de, hiçbir şeyi yetiştiremeyecekmişim gibi bir endişeye gark oluyorum. Sonra geçiyor çünkü boşuna endişeleniyorum her şey istediğimden de iyi gidiyor...


Kayıp Sembol e başladım ve şu an aklım hep onda, robert langdon un hastası oluyoruz, okuken öğrendiğimiz onca şey de cabası, gizemi hep sevmişimdir. Bu kitaptan da çok iyi bir film çıkacağa benziyor, göreceğiz. Tom Hanks le konuşuluyormuş bile, tüh




Şimdilik yazacak başka bir şeyim yok, halen daha Soysuzlar Çetesi izlenmeyi bekliyor.  Vavien i merak ediyorum bir de Başka Dilde Aşk ı izlemek istedim.... Şimdilik bu dünyadan bu kadar, başka dünyalardan başka haberlerle görüşmek üzere.




Hiç yorum yok: