12.12.2009

*




Gece ibret olsun 



diye requiem for a dream i yeniden izledim, 
zararlı alışkanlıkları seven bir bünyeye sahibim,
hani bunu yazıyor olmam da başka bir kötü
alışkanlık oluşturuyor, etrafıma kötülük saçıyorum ben... 
evet, kesinlikle hahah,







sonrasındaysa bir Kubricks yapayım dedim, 
alt yazı sorunu çileden çıkardı beni,
diğer dvd yi de bulamadım, 
çok sinirlendim sonra uyumuşum. Sonra bir mesaja uyandım, 
sonra ne cevap verdiğimi hatırlamıyorum, bir mesaj daha, 
bir tane daha derken, uyurken otuz kere mesajlaştığımı 
sabah uyandığımda fark ettim, ne yazdığım ise tam bir ziyanlık, 
keşmekeş, girdap hatta 2012 ve karadelik hatta marduk 
gibi nitelendirilebilir. Off ya, ne gereksiz istekleri var bu 
insan oğlunun,anlamış değilim lakin anlama çabasında da
değilim ama lanetli gibi sorunlu herkese bu kadar mı açık
duyargalarım var be kardeşim.


Geç uyandım, duş aldım, sıcak su akarken soğudu, sonra 
küfrede küfrede çıktım, buz gibi, delirmek o an yapabileceğim
en kolay işti, o yüzden delirmedim sanırım.


Şimdi kitapçıdan geliyorum, Gösteri Peygamberi ve
Korkma Ben 
Varım ı aldım, merak ediyorum, sanırım bu akşam 
satırlara dalacağım ve yarın babam gelecek, 
annemin ameliyatı başarılı geçti, yalnız yirmi 
gün filan Ankara da kalması gerekli ve pek
çok gereksiz bilgi ile donatılmış durumdayım, 
akşam müşavirlerle yemek yiyecek bir 
sevgili, evi ve kendini ısıtamayan ben, benden zeytin 
yağ isteyen ne olduğunu anlayamadığım biri, ev ödevini 
yapamayan bir dost, 
sevgilisini askere göndermiş diğer bir dost, sevgilisini askere 
gönderen dostumu yalnız bırakmayan başka bir dost ve bu gece
Bodrum a gidecek başka bir dostum var. Şu an için fazla bile
geliyoruz bu pilanete, neyse ki işler, güçler var, atlatabileceğimiz 
çoktan seçmeli travma listelerimiz ellerimize tutuşturulmuş ve 
geçip, gitmesini bekliyoruz, 
sahi hala biz ne bekliyoruz?
of. öptüm cicim.




.

Hiç yorum yok: