19.11.2009



*

Yorgunum, zor uyanıyorum. İşlerim yoğunlaştı lakin daha sakin ve karmaşasız oldu, en azından bir şey için ayrıldığımda, arkamdan iş çevirecek biri kalmadı.... Heh.

Bacaklarım o kadar çok ağrıyor ki, adım atamıyorum. Sonra geçiyor.

Bu bir kaç gün hiçbir şey yapmadım. Eski işim muhasebeden dem vurmakla geçiyorum, hemen hemen dört yıldır yöneticilik yapıyorum lakin bu kadar gereksiz ve saçma sapan bir şey olduğunu şu bir kaç güne kadar daha da pekiştirdiğimden daha da saçmalaşıyor. İnsanı yönetmek ve koyun gütmek arasındaki tek fark, koyun ne isterseniz onu yapıyor, insan ise istediğinizi yapıyor gibi görünüp, ekstra dedikodu, kuyu kazmak, arkandan iş çevirmek gibi ekstra işlerle de donatılmış oluyor hele ki ruhuna işlemiş olan yalan konusu açığa da çıktı mı yeme de yanında sürün durumuyla, içler acısı bir hal alıyor birde bu tarz insanoğlu şebekeler ve alt kurullar oluşturabiliyor, hehe ne komik, oysa tek yapması gereken işi ama bunu anlayamayacak kadar salak, diğerlerini de eline yüzüne işte böyle bulaştırıyor.

Kitap, film, musuki hepsine ara vermiş gibi görünüyorum. Gönlüm Chuck la beraber atıp, indielerle coşuyor, canım çok Full Metal Jacket çekiyor, yalnız şu an Choke yi indiriyorum, selam ediyorum.

.



Hiç yorum yok: