17.11.2009



*

Uyumam gerekiyor, uyumak istemiyorum, sabah kalkamıyorum, sonra giyinmem, yüzümü yıkamam, hazırlanmadan çıkmam( bunu ben de anlayamadım neyse parantez içleirnden öperim ) koskoca bir saatimi alıyor, bir saat neredeyse, kahvaltı da edeyim diyorum, ne de olsa geç kaldık artık...

Şekersiz çay içmekten bu kadar keyif alacağımı kaç yüz yıl düşünsem, düşünemezdim ki; düşün kara bir insanım ben.Yaşasın örli girey ti. Parmak uçlarında komik yüzler olan çoraplardan giyip, uzun uzun bakmak; terapi gibi olsa gerek. Bu kadar salak görünen başka bir şeyim olmadığından da olabilir. Parmaklarım ve dili çıkmış tuhaf suratlar, suratın kokuyor demek istiyorum, kime faydası var ki.

Karaya oturmuş teknenin mentollü yalnızlığını andırıyor karşı mahalledeki heykel, üstelik kolları yok, kıyıya vurmuş da, hemen oraya dikmişler gibi; evet karşı mahallemiz sahil, ardı deniz ve bilemediğimiz dalgalar var orada, köpük, köpük.

Sana hiç aptal insanlara tahammül edemediğimi söylemiş miydim? Aptallık görece midir? Bir de zevzek zevzekkonuşan erkeklerden nefret ediyorum. Çok karı kılıklı sıfatı nedne yapılır, bazı hatunları görünce anlayabildiğin bir deyim oluyor lakin genellemenin içinde olmak ya da olmamak gibi dertleri olmayan insanlara dahil olmaksa, işte bütün mesele burada, adam dediğin o kadar konuşmaz kardeşim, konuştukça zevzekleşmez ve saçmaladığını fark edip de, toparlayamayan adama sadece gülünür, o bile çok. Evet ziyanlık.


Gece gece yarabbi.

.

Hiç yorum yok: