16.11.2009





*

Ne gündü, dünden  beri tuhaf tuhaf işler yüzünden allak bullak oldum. İnsanların tuhaf fütursuzlukları eninde, sonunda kendilerine zarar veriyor. Enteresan.

Özge ile konuştum azcık morali bozuk gibiydi iyi oldu, rüyasında ikimizi görmüş; çok komik üstelik; Altınoluk tan denize bir dalmışız, Değirmendere den çıkmışız, akıntı ters ve oranın denizi pis, ben yüzmem oralarda dedim ama yüzmüşüm işte... Geçen Göksu aradığında da beni rüyasında balonlar içinde uçarken gördüğünü söylemişti, o kadar komik görünüyor muşum ki; uyandığında gülüyormuş. Terpiyesiz insan dedim.

Flashforward ı izleyemedim, işlerden başımı kaldıramadım, annemler sınıf geceleri için yarın Gölcüğe gideceklermiş, babam çok heyecanlı, geçici vergi on altı bin TL çıktı, iş yeri karışık, çok güzelim, birazdan yürüyüşe çıkmayı düşünüyorum, su damlaları fotoğrafımın baskısını istedim, Konya Mim. Odasının fotoğraf yarışmasının katılımı bugün sondu, sonuçları çok merak ediyorum. Bununla ilgili tuhaf bir heyecanım var, yarın için küçük heyecanlarım var. işlerden başımı kaldıramadığımdan hiçbir şeye zaman ayıramıyorum, bu durum eğer ki kendimi iyi hissettiğim dönemlerime denk geliyorsa hem performansım hem de moralim iyi oluyor lakin iyi olmadığım zamanlarda hayatımdan çalınıyormuş gibi hissediyorum. Siyah bir çizme istiyorum lakin maaşım bitti, arabama benzin aldığım zaman korkum olmuyor ne de olsa gidip, gelmekten başka harcamam olmuyor neyse ki depo dolu; bayram için planlarım var, bakalım neler olacak, göreceğiz.

Musuki bile dinleyemedim, düşünebiliyor musun bebeğim? kafam almıyor, cidden yaşlanıyorum, insanın stresli işinin olmaması gerektiği kanaati taşırken, insanın insanla uğraşmaması gerektiğinin de altını çizmek istiyorum, bu iş yeri olayları insan denen yaratığı başka bir yaratık yapabiliyor. Anlamak mümkün değil lakin çok manasız...


.

Hiç yorum yok: