14.11.2009




*
Sonunda Closer ı izledim, Jude Law ın perişan hallerine insan üzülemiyor da seviniyor sanki, bende genelde olur; kötüler yakalanmasın ve kazansın, güzellerin de başına gelmedik iş kalmasın isterim. Tamamiyle yenilememiş insan içi duygu bodoslaması, kimseyle paylaşmamıştım, değerini bil; diyaloglardan çok ifadeleri de çok gerçekçi buldum. İnsanın merak ettiği kahredici soruların sırasıyla gelmesi, tercih edilen adamın kendisinden daha iyi seviştiği gerçeğinin ezici yükü ya da kadının seçimini yaparken ki tuhaf kararları, insanın davranış ve kararlarını belirlerken karşındakinin ne olduğunun, nasıl olduğunun ya da güzelliğinin vs.pek de önemli olmadığı, çok sevmenin karşındakinini merak ve elde etme dürtüsünün üstüne geçemediğinin, güzel bir özeti gibi. Alice in en genç olarak görüldüğü dörtlü de, güçlü olması ve bazı gerçekliklerin birileri için gereksiz olduğunun ispatı gibiydi, Larry ise en sümük görünümlü olup, istediklerini elde edendi; Anna ise depresif kişililiğiyle, hastalıklı ilişkilere bağımlı olmanın başka bir yüzü gibiydi, gerçi Julia Roberts ın görünümü bana çok enteresan geldi, tuhaf işte. Neyse sonuçta gerçekçi insna ilişkileriydi, tercih sebebi ortaya girdiğinde kişinini diğeriyle ilgili merak ettiği pek çok soruyu cür'etkârca sormuşlar

Lakin bişi demeden geçemeyeceğim ve Tanrı Jude Law ı yaratmış, nasıl bir insanımsı yaşam formudur o öyle, nasıl naif çekingen ve hoyrat.huf.

Neyse,

Çok geç uyandım bugün ve birazdan da yürüyüşe çıkacağım, Flash Forward hâlâ inemedi, uyuz oldum. Fotoğraf yarışmasının sonuçlarını merak ediyorum. Salih in yolladığı tuval baskı fotoğrafıma herkes hayran kaldı, bir arkadaşıma hediye edecektim, edemedim. İnsan bencil bir yaratık, kıyamıyorum, kıyamadım; vermedim. Heh. Saçlarıma fön çektirdim, beyaz saçlarım çoğalmış, saç dökülmesine lavanta iyi geliyormuş, denemek istiyorum, uff yaşlanıyorum, eskiden düşünmediğim pek çok şeyi düşünmeye başladığımı fark ediyorum, kilo, saç, yüz, cilt nebleyim hani yaşını gösteren bir bayan değilim lakin yine de insan kendine yeni yeni takıntılar bulabilme konusunda yeteneklidir.


Şimdi yürüyüşe gidiyorum, görüşürüz.



Hiç yorum yok: