28.10.2009



üşüyorum.
bırrr
soğuklar geldi, dedem ameliyattan çıktı, sultan  9 Aralık ta ameliyat olacakmış, şimdilerde sağlıklı günler, bol güneşler geçiyor gözlerimizin önünden, biraz sıkıntılı geçiyordu, onun işleri çok yoğun, değişimin orta yerinde kalmış gibi, ben öyle her zaman ki gibiler deyim, hep Pazartesi gibi yaşamak zor gerçekten, hep Cumaymış gibi yaşamak için hazırlıklara başladım, kışlıkları çıkardım, yazlıkları kaldırdım, yine de giyecek bir şey bulamamış olmam, geçen sene çıplak gezdiğimi göstermiyor, elbet onların içinden bir şeyler uydurup, çıkıyormuşum dur dışarı, yoksa dışarıya çıkmadan nasıl, nasıl? ihihihi

Özlediğim bir kaç kişiye buradan el sallıyorum, Gülşah ın yakında albümü çıkacakmış, heyecanlandım, klipsel fotoları çok güzel olmuş, ama daha sonra yayınlanacak, şimdilerde bişi yok. Şimdilerde demişken Karanlıktakiler i izledim sahi, daha içe dönük olmuş, Çağan Irmak tan pek haz etmiyorum lakin bunu sevdim, sevmemin en büyük nedeni Meral Çetinkaya nın performansıyla ilgili, diğer ağlaksal filmlerinden olmamış, hatta Meral Çetinkaya da oynamasa hiç olmayacakmış, tamamen oyucu performansıyla ilintili bir film, yine de değişik bir şeyler çalışmaya başlamış gibi, Mustafa dan sonra, Meral Çetinkaya yı buradan tebrik eder, yanaklarından ısırırız. Demirkubuz un dönemsel filmini bekliyoruz, bakalım.

Sacid ile konuştuktan sonra Flash Forward ı izlemeye karar vermiştim. 5 bölümünü de bitirdim. Hani Lost tan sonra pek fazla bir şeyin keyif verdiği söylenemez, bu biraz oyalayıcı olabilir diyorum, hani bilim kurgu değil de, daha gizemli bir şeyler olsa misal tadından yenmez de, ama terörist faaliyetler bütününe alınırsa ı ıh, beni hiç sarmayabilir. Yine kış, yine kitap, film, musuki,dvd yoğunlaşmaları..


Hiç yorum yok: