20.10.2009




*

Çok mu olmuş ne, bu arada hiçbir şey yapmamış gibiyim; iş tuhaf bir yoğunlukta, o kadar tuhaf ki yokluğun içinde oluşabilecek ne kadar saçmalık varsa, hepsi o boşlukta...

Sinirlerim, sinirli gibi; sakinliğim huzursuz, tek saldırganlığım sana sanki, kişi anlatmak isteyip de anlatamadıklarını, tuhaf yollarla gösterebilir, bu ilkelce de gelebilir, kabul ediyorum ki ilkelce; ilkelce bir aşk olabilir benimkisi, içimden gelen tüm ilkelliğimle seviyorum seni ya da sevmeye çalışıyorum, bunun için mücadele veriyor gibi de görünebilirim kendime ama sadece kendime...

İçim sıkılıyor. Misal Chuck ın kitabını bitiremedim, günlük yazmayı bıraktım, serçe parmağım acıyor, çok üşüdüm, tırnaklarım uzadı, yürüyüş yapamadım, oraya hiç gitmemeliydim, bazı insan hislerine göre davranmamalı, çok görmek istese de bunu her zaman yapmamalı, çok sevgiden olsa gerek diyorum, çok sevginin götürüsü belki de; sadece tek bilemediğim şey hiçbir şey bilmediğimle eş değer...

g talk um soylular kamarasıymış gibi hissettiriyor, bundan kendimi alamıyorum. Ne komik değil mi bilog? Ayrıca hırkanı bir daha alamayacaksın bunu bil, etrafta çok tuhaf insanlar var, o kadar komik halleri var ki, izlemek çok yorucu, esasen için de olmak ise tüketiyor.

İnsan denen kişi karar vermeyi de, düşünmeyi de hep bir diğerine bırakmayı seçiyor. Sorumluluktan kaçmak gibi görünse de, böyle olmadığını düşünüyorum. Kişi yönetilmek istiyor. Hep yönetilmeye ihtiyaç duyuyor, tek başıma nasıl yetebilirim, hayatta kalırım fikri hiç oluşmamış beyninde...
Sistemler karmaşasının, kişinin üzerinde yarattığı etki, günümüzde iç içe girmiş onca şeyin içerisinde geçmişe yönelik pek çok şey düşüyor da hafızama, solcu geçinen insanlar, ne kadar sabit fikirlilermiş, solcuyum diyen insandan fersah, fersah kaçmak istiyorum. Sistem kendi gazını atmak için, solcu geçinenleri iyi kullanmış. Bütün düşünceler, bütün fikirler, ideolojiler hepsi karman, çorman olmuş.

Pyotr Kropotkin iyidir, sabah, öğle, akşam tok karına bir doz alınız, aldırınız.
Israr edininiz.

Çok sıkılıyorum.

.

Hiç yorum yok: