23.09.2009




*

Şimdi;
sen yoksun misal, hiç uyumak istemiyorum.
Sen yokken; saçlarıma bağdem yağı sürdüm, siyaha boyadım, fotoğraf çektim, 3podu ayarladım, taymırını ayarladım, koştum,  kadraj alabildiğince en uzaklara, rüzgarlar çıktı, üşüdüm, sinemaya gitmek istedim, gitmedim, esasen gittim de, girmedim, ülkeye biraz daha küfür ettim, last fm sayfamdan oldum, susadım, Cohen in fotoğraflarını çekmek istedim, işe gittim, raporlara baktım, hesaplar yaptım, telefonlar çaldı duymadım, sen aradın, seni duydum, sen yoktun, ben sabırsızdım, sabrımı kuşlar yedi, ben de yüzümü ekşittim, güldüm, fotoğraflarına baktım, nevresimleri değiştirdim, kokunu içime çektim, sen yoksun misal, her gün yaptığım şeyleri camdan atmak istedim, sen topla gel istedim, sadece bana bak istedim, gözlerini avuçlarıma alıp, beni gördüğün gibi bakmak istedim, bulut yuttum, çok güzeldi...

Ama sen yoktun, ben bunları yaptım, çoğunu uydurdum, çoğunu da içimi çeke çeke izledim.


Hiç yorum yok: