8.09.2009



*

şimdi gece güne teslim olmadan, sarılıp, uyumak istiyorum seninle; sen de caps açık, raporlar, işler vesaire, vs... sadece sarılmak, sarılmak, sarılmak evet sarılmak tüm gücünle...

Belki biraz daha uzun konuşurduk, sırf sesini duymak için her şey, ne konuştuğunun hiçbir önemi yok, sadece konuş; sonra müzik dinler, izlemediğimiz filmlerden bahsederdik, izlemek istediklerimizi listeler, patlatacağım mısırlara şekiller beğenirdim, hepsi sen varsın diye.

Sonra bir sigara daha yakar, içemeyeceğim ben bunu sanırım derdim. Sonra bir nefes daha, nasıl güzel bunu senin yanında içmek derdim, yokken unuttuğumu bile bile, sarıl bana, uzun uzadıya, hiç bırakmayacasına, sarıl bana...


Sonra uzun, uzun bakardın bana; anlamsız bir utanma bende, önce ellerimi açardın, öperdin sonra... Sonra... Sarıl bana... Sarıl uzun uzadıya, tüm gücünle.





Hiç yorum yok: