15.04.2009

185




-


şu beygir kafalı louis e tutulacak ne vardı diyorum. Öyle deme diyor. güldürüyor beni öyle bir adamın Fransızca konuşabiliyor olması. Cidden Louis in kafası o kadar büyük ki, avatarına sığmıyor. Ne yapsak olmadı. Yine de böyle de seviyorum diyor, vaz geçmiyor.




Star Trek in down işini yarıda kesemediğimden nezman ineceğinden şüpheli ona bakıyordum ki, uyarı geldi ve nihayetinde aramızda sağladığımız son bağı da bitirmiş olduk. Mutlu muyuz, bilmem ki; mutlu olmanın en güzel yollarını biliyorum. O yüzden bu en gereksiz soru kalıbı halini alıyor. Ve usulca remove it. İhi.



Sen de bilir misin; ince sesli bir kadın, şarkının içinde öne geriye lala lalala laaaa diye salınırsa, sahneye ne çok yakışır. Bir yağmur damlasının en çok gül yaprağına yakışmasından farksız bu durum benim için, sonrasında sana V. diye seslenmek istiyorum. En olmadık yerlerde beni kurtarabilecek adamın sen olduğunu bilmemin yanında, bu tür şeylerin bu dünya dediğimiz soğuk elipsin içerisinde de olmayacağını bildiğimizden kelli; secdeye düşüyor mu kafan, sana böyle bir hayal kurabilme kapasitesi verdiği için, neyse ki zeka pırıltıları sarıyor her yanımızı; o kadın, o güzel sesine ve soluğuna aldırmadan dıdıdm dıdup dım diyor; şakalaşıyor gibi şarkı söyleyen kadınlara imreniyorum, ama benim gibi bir ucube hayalperest olabilmek için bile Batı Karadeniz de ki bütün ekmek fırınlarını dolaşmaları gerekecek. heheh. Ne komiktir bu bilinç akışı
biliyorsun değil mi?



Hayatımın bir döneminde Büyük Atlas tan çıkarılmasını talep edeceğim yerler olacak, çıkarılmazlarsa keyifleri bilecek, hepsini cezalandıracağım, oraları yeşillendirip, sirk, panayır, lunapark, festival nebleyim takla atabileceğimiz yerler haline getirmek istiyorum. Dünya için daha yararlı olacak. Bunun için savaşmalısın Knight Rider... Tek umudumuz sensin. Deli olup aynı zamanda paralı biri olmak yer yüzü için en şahane durum güncellemelerimden biri... Çok paran varsa, istediğin kadar delirebiliyorsun. Bu akşam ki şans topu bana çıkarsa yer yüzünden iki kişinin takvimi silinecek ve zaman hep Pazar ı gösterecek. Bunun içinse emekli olmayı bekleme fikri ise hayatın realitesi cicim. Büğ.




.


Hiç yorum yok: