15.04.2009

184




.


çok sabırsız bir insanım bilog, sen de bilirsin. Çok üşüdüğün zaman sıcak bir çorba gibisi yok diyorsan, çok çişin geldiğinde de işemek için aynı şeyleri söylemiş olabileceğimi düşündüm. İnsan cidden tuhaf; sabırsızım ya! Ne olacaksa bir an önce olsun, bitsin isterim. Hatta geçen gün yaşamaktan bile o kadar sıkıldım ki, birden o kadar uzun geldi ki her şey; şunun sonuna gelebilsek bir an önce dedim. Ne olacaksa olsa artık. Bu sabır işi için, Uzakdoğu ya gitmeyi düşünüyorum. Fayda etmeyeceğini bilsem de, gitmek fikri en güzel fikirlerimin en başında gelir.



Tuhaf işte. Tuhaf olmayanı da her şeyin geçebiliyor olması, bu o kadar olağan ki; o kadar kendiliğinden, bir bitki olsam baharı beklemekten sıkılabilirdim mesela. Başladığım bir kitabı en fazla iki günde bitirmemin de nedeni bu olsa gerek, sadece araba kullanmaktan sıkılmadığımı fark ettim. Araba kullanmak kısmını hafif değiştirip, bir film sahnesindeymişcesine kaçıyormuşsun hissiyle büründürüp, o hisle kullandığında hayat bundan daha çekilir olabiliyor.


Masa lambam çokzel ya :)(:


Şimdi Azeri lere ait bir efsane okuyorum, isimler o kadar tuhaf ki, hepsine ayrı bir isim verdim. Kötü adam nedense hep sen oluyorsun, ihi. Asude sultan da ben oluyorum, gözleri de badem gibiymiş heheh. Gerisi de figuranlar tabi anne, baba onları da yerleştiriyoruz. Uluğ Bey i babam yapıyorum zira kendisi bu kadar astroloji bilimiyle de ilgili değil ama olsa fena mı olur. Neyse işte bilog, mit dediğin böyle olur.



Takvimin en güzel yerini çarpıladım sana, gelmezsen alacağın olsun diyorum. Ay ben çok uyduruyorum. Hayatı bu kadar gerçekçi yaşamak zorunda kalanlar için söylüyor Semiramis Pekkan ablamız, bana yalan söylediler...



Neyse bir gün biri bana ne kadar okursa okusun hepsinin görüş açısı aynı derse; ölene kadar susma hakkım bakiydi değil mi diye sorup, kaçarcasına uzaklaşmak istiyorum. Hiç kimsenin, kimseden farkı yokken bile bu çeşnilik ürkütücü olabiliyor. Neyse ki Peter sen ve diğer güzel düşünen insanlar var. The Dreamers i izle muhakkak , Velentina için mumları yak, öyle bir adam olsa, ah olsa... Nedense platonik aşk iyi bir şey ve tek kişilik olmasının yanında bağlanabileceğin adamları filmlerden seçebiliyor olmanda sana sunulmuş en güzel imkan.



Cihan Bey nerelerdesiniz? Müdüriyete geliniz.


Sisli bir gecede Marla Singer olmazsam, bir daha buralara gelmem üstad. Şaka len şaka; hep buradayım.


Öpeirm cicim.



.

Hiç yorum yok: