18.03.2009

178



.

bırın bırın

nicedir ilk defa dün fotoğraf çektim, hani fotoğraf çekmek dünyanın en güzel işi lakin eskisi gibi saldırgan davranmıyorum fotoğrafa karşı...


Bir hıyar beni lestfemden eklemiş, bloglardan arkadaşım sandım zira tanıdık bir nik fekat gel gör ki bildiğin bir ineğin memelerini sallayarak hıyar tarlasında dolaşmasını andıracak bir kapasiteyle donatılmış, o kadar saf ve o kadar mutlu ki işini yaparken de, hıyar tarlasında ne işi var düşünebilecek akıl vermemiş; ne yapalım buna da şükretmeli insan evladı değil mi?

Heheh. zalak.


Bu coğrafyada bahar çok zor geçiyor bilog, uyanıyorum; yatmak istiyorum. Yorgunluk, soğukluk, tuhaflık, gereksiz neşelilik hali, bir coşku sonrasında üşengeçlik ve sürekli film izleme hali yaratıyor benim bünyemde bahar. Geçecek bakalım bekliyoruz. Polenler uçuşurken Özge nin sürekli burnu kaşınırdı, komik olurdu.. Kendisi şimdi Bodrum da...


Bugün onu aramalıyım.


Hafta sonu Banu, Nazan ve Nilgün üm Foça ya geliyorlar, bende yanlarına zıplıyorum, ateş yakıp, sıcak şarap geceleri düzenleyecekmişiz; vuaa şa'ane dey mi?


Sonrası öyle işte...



.


Hiç yorum yok: