16.03.2009

177



böyle bir his içimde ;

yerli malı haftası olmuş da, ben de kiwi olmuşum, hafif sulu ve ekşi... hem de italik kiwi...


Neyse; yüzyılın en iyi bilim kurgu filmlerini akşam olmadan masamda istiyorum, zira biz izleyeceğiz onları, sonra da kritik yapacağız bilog. Gerçi seni bu aralar biraz savruk görüyorum bilog; üzerine eğilmek istiyorum.


Unutulmaz film sahneleri kısmına eklemek istediğim şeyler olabilir, kendince hazırlıklı ol; zira bugünlerde erkek sesine yakışan ağır tahribat içerikli musikiler yerine nostaljik film kuşağına geçiş yapıyoruz ki; hayat daha bir neşeli ve daha bir replikli geçiyor.



Vanilyalı bişi içtim, midem bulandı; ekvatordan gelen abuk meyvelerin kurularını da yapmışlar, iğrenç bir tat rab! Elmalı kurabiye yaptım, yemişim mango kurusunu ıyk.



The Thing izleyeceğim yahut Alfred Hitchcock izleyeceğim yahut Planet of the apes olabilir. Çok uzun zamanlar önce izlediğimde vuaa demiştim; şimdi tepkim ne olacak merak içindeyim. Gerçi arada da izlemiştim lakin ozman *tepki engelleyicisi kullanmıştım, o yüzden hiçbir tepki verememek hissiyle kavrulmuştum, bu nasıl bir his sen nereden bileceksin bilog.




* bknz armut olup, dibine düşmek.



Akşama kadar bütün italik bilim kurguları masamda istiyorum.





Hiç yorum yok: