20.03.2009

179




Şu başlıkları numaralandırma işinden çok sıkıldım bilog, her defasında unutuyorum. Pff.



Alfred Hitchcock filmlerinin hastasıyız değil mi? Adamın hayatından kesitler bulmak çok eğlenceli... Sevdiceğimizle keyifle izlenecek günlere saklıyoruz efendim.



İçim, dışım aynı orantıda sıkılmıyor. Oysa aynı alanı kapsıyor olmamız haksızlık gibi... Dışarısı şa'ane, bahar coşuyor, coşturuyor, sonrasındaysa miskinlik hali sıvıdan gaz hale geçip, bedenime oturuyor.



Bankalardan kredi mesajları geliyor, insanlar sırıtıyor, yalan olduğunu ikimizde bildiğimiz halde yine de yüzüme bakıp, gerçekmiş gibi anlatabiliyor, tepkisiz kalmama şaşırıyor ben hiç şaşırmıyor gibi yapıyorum, başka şeyler düşünüyorum, kuruyorum, kirece bandırılarak yapılan reçellerin ne kadar güzel olduğunu biliyorum.



Ne kadar şanslıyım, diğeri için yapabileceğim hiçbir şey yok.


En güzeli de bu....



Hiç yorum yok: