16.03.2009

176



*


bir yıldız koyuyorum, bu günlerime; ileride bir şeyler olduğunda hatırlat diye bilogum.


Çok yorgunum günlerdir, dinlenemiyorum. Dün de dinlenemeden geçti, umarım bir gün bütün bir günümü evimde geçirebileceğim. Ütopik bir düş gibi...

Geceleri uyuyamadığım yetmiyormuş gibi, bir de kendimce ve sevgilimce Star Wars geceleri düzenliyoruz.

A long time ago in a galaxy far, far a way... Lucas gözlerinden öperim.

Sonrasında hiçbir şey yok. Tuhaf insan ilişkilerinin düzleme yatırdığında ki anlamsız iki noktası, inan bana ne kadar gereksiz insan kalabalığı var, kimileri boşuna nefes alıyor gibi, Kavga değil de Kavgam gibi oldu; neyse ki içimdeki faşisti uyandırmıyorum.


Sonrasında ise bugün Pazar ın ertesine denk gelen hummalı bir iş günü, anlamsız işlere vermek istiyorum kendimi, gerekli gereksiz pek çok konuda fikir sahibi olup, bu edinmiş olduğum fikirlerle sevgili beyfendiciğimin kafasını da şişiriyorum, hehe hiç şikayetçi olmasa da kendisi, ve tanrı Avea kurumsal hattı yarattı... Kafamız ütülenene kadar savaş açtık beyin hücrelerimize...


Bol bol film indiriyorum, mouse kaçıyor yakalıyorum. Sonra yine öyle işte...

bildiğin gibi bilog.

Hiç yorum yok: