12.12.2008

138


inanmazsın, şu an Alişan dinliyorum; o iğrenç saçlarının ense kökünde neden o kadar tuhaf durduğunu hala anlayamadım, üstelik o salak haline Japon kıyafetini andıran şeyler giyip, yakışıklıyım bakışlarıyla beni kendimden geçirip, gazoz alır mıısn duruşuyla yan poposundan koltuğa yapışıp, oynayan kızları süzerken, ellerini iki yana açıp, şarkı söylüyor; ne becerikli artizlerimiz var.

Kendisini; sabah, akşam aç karına Old Boy izleme cezasına çarptırıyoruz.


"Parmak uçlarım tanımak istiyor seni
dokunmak istiyor çocuklar gibi"
dım dım
dıdım

Saçlarımı çok güzel ördüm, ortadan ikiye ayırıp geriye doğru, dışa dönük balık sırtı; incir rakısı nasıl bir şeydir yahu? Merak ettim bak, bi şarkıda geçiyor da, şimdi bu paragrafta yeri yok esasen; işte aşk dedikleri; bık bık bık... İhihihi.


Zamanımız mı geçti; tüh! yine kaçırdık. *o* Her şarta uygun koalamız var neyse ki; hihihi



Güzel bile gülemiyorum, güzel ifade veremiyorum, ay nerden baksan çirkin çıkıyorum, fotojenik değilim, ulan bir tane mi güzel açısı olur bir insanın, onu da anca ben biliyorum, birilerine öğretilecek bir açı değil. Lakin ben nasıl çekiyorum, akıl erdirilecek gibi değil, lakin çekiyorum işte. Hafif soldan eğim vererek, kuzeye doğru yumuşak açılarla, gözlerime odaklanarak, uslu uslu kadraja yerleştirdiğin bana, bi deklanşör efekti ekliyor ve beni o kareye hapsediyorsun, bu bu kadar basit ya!!!!!!!!!!!!


Neden kapattın ki bilogunu bakiyim sen? Canım sıkılıyor böyle...




Hiç yorum yok: