12.12.2008

137


Günlerden en sıkıldığım, Cuma'ya yapışmış bu lanet çıkmıyor, illa benim canım sıkılıyor bugün ve bu haftanın hiçbir Cuması değişmiyor, nebçim Cumasın; adam gibi ol karşımda, sıkma canımı yau.


Bilog, ben şımarık bir insanım, bildiğin şımarmak için ortamımı hazırlarsam değmeyin keyfime, tabi bundan en çok annem ve babam nasibini alıyor, diğerleri nasipsiz, tüh, yazık lakin gerek yok. Neyse nereden geldim buraya, bilmiyorum; hatırlamıyorum şimdi geçerli sebeplerim vardır muhakkak yoksa da mühim değil, biz bizeyiz nasılsa.



Yarın bizimkiler dönüyorlar, evi biraz toparlayıp, pudralamam lazım. Annemin en sinir olduğu şey, pis bir eve gelmektir, çok sinirleri bozulur. Bunu bildiğimizden, bütün çocukları evi hep temiz tutmuşuzdur, bütün çocuklardan ben kalınca, ben de hep evi temiz tutmaya çalışıyorum, bıraktım mı olmaz, üzülürüz sonra.



Ufak, tefek işlerimiz var; film izlemek istiyoruz, akşam yine Easy Rider'ı izledim de, adamları ördek gibi avlıyorlar ya! Hey allam, ne diyeyim şimdi. Bak uyuz oldum, filmin son sahnesi o olunca, bilinç altı gece rüyasında hep onu sayıklıyor. Hakket, adam nasıl ya! demene kalmadan, daha ünlem dudağına yapışmış kalmışken, öbürünü de avlıyor.




**”Hakket, bu tarz şeyler hep filmlerde olsun, hayat cennet olsun, kuşlar filan, vapurlar da olur; lakin tuhaf olması için gerekli bütün malzeme içimizde” bilog.




Unutmadan doğanın Kuşburnu ve Kızılcık marmelatları şu hayatta denenebilecek en güzel tatlardan. Şimdi eve gidiyorum, mısır patlatıp, film izleyeceğim. Bir de Hare midir nedir Macchiatto Kahve Aromalı Likör yapmış, şa'ane çok sevdik; sevenler; Ziya, Göksu, biz bi kaç koala ve diğerlerimiz ihi.









**Çinli ata Asuvaaa'dan afrodizyak rubailer kitabından alıntı yapılmıştır.


Hiç yorum yok: