2.12.2008

126



Bilog, merhaba kuzum. Biliyorum az yazıyorum, lakin içimde önleyemediğim bir fotoğraf coşkusu var, lakin ben mutluyum, lakin ben her şeyden keyif almak adına çok uğraşıyorum. Lakin daha pek çok şey yapıyorum, annemse bayram temizliğine girişti. Hayırlı olsun. Kendi kendine temizlenen evler olmalı, olmadı temizlenemiyorsa bayram hemen gelmemeli, hani gelse de çatı katım bayrama açık bir müessese değil ki; hani ben istediğim zaman yaparım temizliğimi, lakin söylendiğinde yapmak hiç keyifli olmuyor.



Canım kötü içmek istiyor, hihihi; kötü derken, dağıtırcasına; şöyle mis gibi dut olmak istiyorum. Midem bulanmadan, çıkarmadan, uslu uslu kafamın bedenimde olmadığını bileyim, ozman her şey güzel oluyor bilog.


Kısmet işte.


Eteklerimin boyutları gün geçtikçe kısalıyor, havalar soğumuyor, ay insan şaşırıyor, negzel bir Lodos vardı, ılık, ılık eserken benim yün siyah elbisemin altındaki çivit mavisi çoraplarım çok dikkat çekiyordu. Komik oluyor yahu, bir de fotoğraf çektim, teşhirci gibi oluyorum, fotoğraf çekerken unutuyorum kendimi lakin, bana ne ya...



Tepeme kondurduğum kuş yuvası modeli küçük topuzum ise, görülmeye değer bir Uzak Doğulu işi gibi. İhihi.


Sonra ne var bilogum; Banum ilen konuştuk, bir kısmısında çok güldüm.



banu: pek bır entellektuelız

ben: ay sorma hem de nasıl

banu: tabi kızm şimdi kısa filmi olmayana kız vermıyolar

orhan bile yapmıstı biz evlenmeden once

ben hahhahaha

kısa filmi olmayana kız vermiyolar

hahhhaha

lan deli

ben bunu biloga yazarım

hahahhahaha

eşşek

banu: LEN

DEDINMI GERCEKTEN CİHANA

ben: hehhehe

dedim len

banu: SEVGİLİM OLMANI ISTIYORUM

ben: hahahha

komedi yahu

banu: HONK

ben: efet dedim konuşurken lan

banu: NOOLDU

ben: bişiden bahsediyordu ay

banu: AHANDA

ben: zonk deye dedim

banu: EEEEEEE

ben: ben de şaştım

ee öle kaldık ikimizde

banu: O NE DEDİ

ben: bişi diyemedi

banu: manyah

ben: sona ben toplamaya çalışstım gibi

banu: aaa

süpersin kıızm

ben: sona be; kızıaam öle tabi süperim ben.











Hiç yorum yok: