29.11.2008

124


Havada bohem havası var bilog, ben söyleyeyim de; sen ne anlarsan anla. Sütümün içinde de kahve taneleri top top, kaşıkla eziyorum ı ıh düzelmiyor gibiler. İçim kıpırtılı, dışım çok rüküş hihi. Birkaç çete savaşı isteğim ve duvarımda sineğim var.


Bütün varlığım pasiflerimde toplanmış, aktife geçirebileceğimiz hiçbir emsal yok gibi. Hihihi. Birileri çıkıp diyor ki ben her şeyi biliyorum Asua. Negzel diyorum, ne mutlu size, bilin ne varsa, benim canım hiçbir şey bilmek istemiyor bilog. Canımın can olduğu dönemlerde, otuzunda ailesinin yanında yaşayıp da halen daha ailesinini küçük kızı gibiyim, esasen evden ayrılmayı hep düşünüyorum da lakin, anne sıcaklığı, yapılan ütüler, yemekler, sevimlilikler, ay aman başka nerede bulacağım, rahatıma alışık bir hayat sürüyorum, çatı katımda; sonra bir yere tıkıştırdığım eşyalarım aklıma geliyor, bazılarını çoktan unuttuğumu hatırlıyorum, iç bile geçirmiyorum, hayat işte, onlar orada çürümeli belkide, ne de olsa biz de buralarda çürüyoruz.



Heyecanlıyım sanki, yeni bir kapı önümde sanki ben geçecek gibiyim; bu akşam ki yolculuğumda etkili olabilir bunda, hiç istemiyordum lakin şimdi daha bir cazip geliyor. Bilmiyorum, bazen kabuğumda çok kalıyorum, sonra bir aralıyorum, yorgun, argın eve anca dönebiliyorum. Şimdilerde çok yoğunum bilog, sen de uslu uslu otur Ziya lan beni bekle; lakin hemen döneceğim.


Öperim, koalam ve çatım size emanet.


İhihi


2 yorum:

Banu dedi ki...

sen merak etme.
eski tıkıştırılmış eşyalarıysa boşver zaten.

Asuman Unsal dedi ki...

yafs boşverdim zaten banuplem

sen gel bi şu talka bakem sona
az bi konuşalım olmadı
mailleşelim
özledik ziya lan

bi de büssürü koala evde aç susuz
yolunu gözler olduk
buralar sensiz olmuyo banuplem