31.10.2008

87

Salak insanlara tahammülüm yok, hele ki bu salak insanların erkek türü hiç çekilmiyor, bağyan türleri yine komik oluyor, heheh. Çok rahatsız edici değil de lakin erkeği hiç çekilmiyor be kardeşim.


Ulan salak herif madem bi boktan anladığın yok, neden biliyormuş gibi haller takınıp da, kendini rezil ediyorsun allan gerzeği, hayır beni ne meşgul ediyorsun, morarır da gidersin tabi...



2 yorum:

adsoy dedi ki...

?
:)

dark... dedi ki...

bu salak türler her cinste var elbet..
erkegide kadını da salak..
derecesi ne olursa olsun salaklık cekilmiyor..
gele birde bilmis bilmis tavırlarla takılırlarsa...