15.09.2008

8



.

-->




Uykusuzum, iştahım açıldı sanki, of en sinir olduğum kısım ise burası, sanki iştahım açıldı, bilmem belki de değildir, ay bilmiyorum ya!

Hiihihi, hayat yine aynıya dönmek için hiç zorlamıyor kendisini, birden dönüveriyor işte. Sonra düşünmüyorsun çok, elleşmiyorsun, yanaşmıyorsun, uzaktan bakıyorsun, belki de dalıp gidiyorsun. Gerisi kocaman bir anlamsızlık, uğraşıp, didindiklerin sonuçta hep aynı yerde birikiyor ve sen el sallayıp, uzaklaşıyorsun yanı başından hayatın.

Kimseyle ilgili fikrim olsun istemezken, ne kadar çok fikrim olduğuna şaşarak bakıyorum. Ne kadar gereksiz fikrim var içimde bir yerlerde, kafamı duvara vurduğumda kaçıyorlar hepsi, kaçarlar tabi, off.

Sinir pazartesi,
şimdi oturduğum yerden sokağı görebiliyorum, diğer pencereler ise denizi görebiliyor. Çok iğrenç perdeleri var bu ofisin, en yakın zamanda bunları değiştirmem gerekiyor, insanın içini karartan, acayip sıkıcı ve resmi daire mavisiyle gidemeyecek her rengi içinde barındıran tıklım tıkış bir ofis.


Akşam neler yaşadığımı kim bilebilir, bir sen, bir de ben, o yüzden çok keyifli işte. Neyse günlük, musiki güzel bir şey, bir pazartesi için, en güzel şey, süt katılmış biraz çay ve Everybody Knows...
dıdıdım dım dım tıs*

Aklına eseni sayfalarına yazan Asu o defterini hala bırakmadı günlük, sadece senin kısaltılmış halinden biraz daha kırpılmış halini çağa uydurdum, bazen diyorum ki, iyi mi oldu yahu?
Sonra senin o sarı, pütürlü sayfaların aklıma geliyor, ve de o hamurumsu matbaa kokun sanki, ne bileyim seni ben ilkokuldan beridir öyle seviyorum. Burası globalleşen dünyanın bir yansıması sadece, mucizelere sen de benim kadar inanıyorsun biliyorum, kokun geliyor burnuma, bundan nefret ediyorum ara sıra, bir de sana aşık olmaktan korktum sanırım.

Hepsi bu kadar işte;
uyandım geçti dünya, uyudum geldi yanıma dünya.



2 yorum:

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

plogun pek güzel olmuş. hayırlı olsun cnm ...

Asuman Unsal dedi ki...

mihihihi