15.09.2008

7

.

Uf.

Marş dinamosunda arıza olabilir dedi babam, araba istediğinde çalışmıyorsa, oradan kaçabilme ihtimalinde ortadan kalkıyor. Mıhlanabiliyorsun, kaçmak istediğin yere.

Bazı zaman güllüğüm, insanın içine bir koku siner ve çıkmaz; istediğinde burnuna getirdiğin o kokuyla karşı karşıya kaldığında, nefes almamak da çözüm değilmiş.
Nerede benim gaz maskem, eldivenim ve sapanım.

İstediğimde bulamadığım eşyalarım var ya, kesin bu bana çok lazım olacak, şunu şuraya koyuyorum dediğim yeri bir gün bulursam, işte o gün orda ne varsa hepsini yakacağım.
Lens reçetem nerde ya ünlem

Şimdilik bu saatte bu kadar bildirdim, sabah görüşebiliriz umarım, günlük ziya ben ya da zira ben, bir süre koku duyumu bir yerlere bırakmak istiyorum. Sonra tekrar alırım.
Söz

Koşmak istiyorum.

Kuzenimi ne kadar çok sevdiğimi hiç söylemedim sana, şimdi biliyorsun.

İyi sabahlar, ben eve varabildim, ve imsak.
.



Hiç yorum yok: