14.09.2008

6


.

Hıhıhım


acaba nedir eksik, var bi eksiklik evet, süper belki, cidden heyecanlı filan, ne bileyim ya da başka i durum var ortada, anlamıyorum ki,


beni nasıl isterdin

tek parça



uzun uzadıya anlatmak istemezdim bilog, ama inan her şey bazen uçup gidiyor kafamın içinden, ben duruyorum da her şey dönüyor gibi, çok karıştırdığımdan değil de ne bileyim işte ben sadece biraz daha farklı olsun istemiştim. Ama güzel bir tadı var, yemek çok zevkli, bunları düşünmek istemesem de, sadece demek istediklerim bu kadar.


Mesela

the Piano yu

before thee rain i

izlemek istediğimden bahsediyor muyum şu an

hayır!


Peki seni ne kadar çok öpmek istediğimden?

O na da hayır!


E öyleyse günlük, yayınlanınca böyle oluyormuş, hahahha!



Sonra sabah olmuş mesela, kız asıl oğlanı merak etmiş ama merak etmemiş gibi yapmış, çünkü kız figüranmış mesela, evet mesela bu yüzden, kızın bu bölümde meraklarını belli etmemesi gerekiyormuş, zaten kameranın önünden sadece bir kere geçecekmiş ve perde...


Yanlışlıkla süper kahraman kostümlerinden birisiyle çıkmışım, inanlar neden bu kadar tuhaf bakıyorlar diyorum. İnsanlar kurtarıcılarına şaşkınlık ve hayranlıkla karışık bir tiksintiyle bakıyorlar.


O kız beni çekemiyor günlük, sonra bana gülümsüyor, vik vik vik viykk diyor. Anlamıyorum, anlamıyorum, anlamak istemiyorum. Hahahah bu insanlar, ah bu insanlar. Ne salaklar.


Otur şimdi, ödevini çalış sen.



Pis döverim


hihihi

.




Hiç yorum yok: