5.09.2010



*


hımm çok  fazla şey oldu sanırım bu aralarda, 

ilknur evlendi
gökçe ile tanıştım
dahadır hayatımda olan biri, farklı bir şekilde hayatıma girdi...
Betülüm geldi, ne de güzel oldu, hani anlatsam kendisine anlamaz ki, o kadar güzel işte, onun dediği gibi "güzel"
Göksu gerizekalısı gitti, uyuz salak

onun ardından odamı toplamak zorunda kaldım, o bilir neden odamı topladığımı baştan aşağıya, 3podum bıraktığın yerde, yeşil hırkan kirlilerin arasında, ve pek çok şey.... uyuz oluyorum gidiyor olmana ve daha bir çok şeye...

 Şimdilerde hiç düşünmüyorum, bazen çok rasyonelim esasen genelde çok rasyonelim bu biloglarımda tutuyor mallığım... 

sırf o gün göksu gidecek diye, nasıl huysuzluklar ettim, nasıl şımardım, nasıl bir çaresizdim, nasıl, nasıl... 

oralarda hiç üzülme olur mu, ben zamanında hepimize yetecek kadar üzülmüştüm, ona saysın bunu da hayat. hı? olmaz mı?

...

1 yorum:

canephora dedi ki...

ben olsaydım toplardım odanı ama..ıyı gelmıştır şımdı bunca şeyın uzerıne sana bu topluluk hıssı bılırım..kaldıkı fazla dağıldığımız zamanları hep odaların karışıklığına bağlarız ya..neyse...bende sevmıyorum uzağında olduğum zamanlrı ınan herşey bozcaada bağ evı hayallerımız adına kuzucum...canımın dığer yanı...sende iyi ol emı...(=