6.08.2010

*


uyuz evet ben uyuzum... kendi şahsına münhasır insanların alt yapısını hazırlayan en önemli etkenlerden birisi de budur...




her canım sıkıldığında 
bir bilog açıyorum
saçlarım çok geliyor
şarap daha da buruklaşıyor
on kere telefona bakıyorum
bakmıyor gibi yapıp, yan gözle süzüyorum
telefon hep yan göz görüş seviyemde
haha ne salağım
tırnaklarımı yiyorum
çirkinliğimden dem vurup, kuğu olacağım günü bekliyorum
iş her zaman çok sıkıcı, canımla ilgisi olmayabilir
kaçmak istiyorum
fotoğraf çekemiyorum
ve sürekli yazıyorum
aklıma güzel olabilecek tek bir şey gelmiyor
ben bu halimi seviyor muyum?
ah bu musukiler olmasa ne yapardım ki...
musuki tüpü icat etmeliyim
bu kadar salaklaşmama ve alıklaşmama sonra oturup kahkahalarla gülüyoruz ya işte orasını sevmiyorum.
aşka aşığım ve yanılgımın bütün merkez noktasını bu oluşturuyor
kıçıma Elif Şafak ın doğum öncesi halleri kaçmış gibi
nasıl ziyanlık
bir de israflık
neyse ki
işte neyse ki diyebiliyoruz....


.

Hiç yorum yok: