7.07.2010




*


uykusuzum,

kim bilir, belki de çok yorgunum, belki de öyle işte lakin mutluyum lan! hahah 
göksuylan bir şeyler içebiliriz, içelimmmm, cörk cörk
hiç uyumadım denebilir, bütün gece ümit efendiylen yazıştık, durduk, durmadık, konuştuk sonra işte e hadi uyuyalım bari dedik. Sanırım hemen uyumuşum, uyandığımda fark ettim, evet hemen uyumuşum ki.... İnsanlara ait pek çok genel geçer tespitin üzerimize oturup, oturmayacağını yahut kendini anlatırken ki durumun acaba O ne anladı ki durumuna hasıl olmuş olabiliriz, ay insanız ya, oluyor böyle şeyler, hahaha, kendisi lakin kendisini önemsizler sırasına aldı, sonra da boşver dedi evet, evet bana öyle caps açık BOŞVER dedi, tamam caps kapalıydı,  bizde boşvereceğimiz kışlıkların arasına kaldırdık napalım, kendisi istedi hehehe 

hayat işte bildiğin gibi bilog hala üç nokta yan yana, nasıl düşüneceğin, ne yapacağın sana kalıyor okuyucu, yapacak bişi yok. Hava pek şa'ane, güneşsiz hafif serin oh mis, mariyaçi içmelik bir gün yaşıyor olabilir, yaşatabiliyoruzdur. Ben de bilemedim, neyse mutluyum ben şimdilik. gerisi umrumda diğil...


.
.

Hiç yorum yok: