6.07.2010





*


nasıl zeka pırıltıları gösteriyorum, inanmak mümkün değil. "Kimdi gözlerinde ki yabancı " soru kalıbıyla karşı karşıya kalıp, yolumu değiştirmekten ötürü kıvançlıyım. Kim olabilir ayol, popüler kültürden kurtar bilinçaltımızı yarab... yarab buna hiç cevap vermiyor, veremiyor. 

tırnaklarım o kadar çok uzamışlar ki, şu anda talktan ilknur um bınk bınk yapıyor, read de read.... cevapladım. heheh. Neyse tırnaklarıma gece yarı uykulu bir halde oje sürmüşüm, sabah uyandığımda tırnaklarımda yol yol çarşafın izleri vardı, insanoğlu tırnakta ki bu düzenli çizgilere para ödüyor lakin, gece yatak izi de aynı işlevi beleşe yerine getiriyor. İşte ojelerimden biri çıktı, ne gereksiz bir ayrıntı değil mi insan hayatından... 

limonata istiyorum. ilknur cuğum da bebek resmi görünce bebek yapmak istiyor, pek bakmamak laızm öyle şeylere yahut bebek pek sevmemek lazım, dolayısıyla tuhaf bir hormon sistemimiz var, kadınlara özgü azcık karışık ve gereksiz bir sistem olarak adlandırıyoruz, nerde nezman, ne yapacağı belli değil, gerekli önlemleri almaz isen, başına çok işler açabilir. 


Böyle şimdi araya noktalar yerleştiriyorum......  siz istediğiniz küfrü yazabilirsiniz, ..... cimri olmayın, hayal gücünüzü kullanın, tüm dünyaya gelsin ...... bla bla ..... yeter bu kadar.


Canım yine dövme yaptırtmayı çok arzuluyor, sanırım bu arzumu yerine getireceğim. 
ılık bir havada, yaz yağmurunun altında şimdi sırılsıklam oturmak, oturmak ve de oturmak istiyorum. Sonrasında istediğim şeyler oluyor, olmuyormuş gibi davranıyorum, tuhafım çünkü, bazen kendime bir şeyleri hissettiğimi kabullendirmem zor oluyor, nezman salaklaşsam bil ki hissel duyargalarım, algı boyutumun yüzbin fersah ötesinde, nebçim bir durum bu ya ünlem var burada. 

 sevmek istiyorum, şimdilerde ki en ilkel isteğim budur.


.

Hiç yorum yok: