31.07.2010



-

--------

kısa çizgiler negzel
*****
yıldızlar da,

Hindi Zahra yı seviyoruz diy miğ bilog, sabah-akşam-kuşluk, her daim.


Bugün otelde biriç turnuvası vardı, bir kaç güzel insan ile tanıştım, keşke makinemi getirseydim dedim, pişman oldum, çokzel el ayrıntısı çalışılabilicek durumlar mevcuttu, sonra Erkan Can geldi, nasıl güzel iştahlı yemek yiyor, anlatıyor, takva da ki performansınız unutulacak gibi değil diye söze girdim, baya konuştuk... çok şeker insan, yaşasın dedim.

Bilgisayarımda ki audio bilmemne zımbırtısını yok etmişim, musuki dinleyemedim, allam delireceğim o sıra, bilgisayarı geri yüklemek aklıma geldi neyse ki, hamd olsun. Bir iki kayıp verdik lakin musuki dinleyemiyor oluşumuzu düşünmek amanın, çok feci lan.

işaret parmağımda ki tırnaktan eser kalmamış bugün, kurbanım olarak onu seçiyor olmama ben de üzülüyorum ama şimdi canım acıyor, bu kadar hoyratça davranmamak gerek, öf.

Canım sıkkın ve onun harici bildiğin gibi, hiçbir değişiklik yok,nasıl canım hiçbir şey istemezken, nasıl bir şeyler atıştırıyorum, çabucak geçmesini istediğimiz bir kaç problemimiz var, öncelikle unutulması gereken biri ve o güzel akşamımız..

Christopher Nolan ın İnception u merak içerisinde izleyeceğim günü bekliyorum, çok heyecan yaptı bende bu film, ekşiye girilen tek bir entry i bile okumadım, nasıl meraklıyım oysa, imdb ye bile bakmaz oldum...


Şimdilik bu kadar canım bilog, çok uyuyasım hatta uyanmayasım var, şöyle yıllarca uyusam, nesüfer bişi olurdu.



Hiç yorum yok: