2.04.2010




*

Üç dört güne kadar çok hastaydım bilogum, ateşler içinde, sancılar içinde kıvranarak geçen bir gecenin sonunda bileğimde serumdan kalmış tuhaf yeşilliklerle terk ettim hospitılı, ivrenç bir şey, bir daha yaşamak istemediğimizi gerekli yerlere bildirdik.... 

Neyse ki geçti, 

Özgekovsky aradı nikahtan sonra Buzz Restorantta eğlenecekmişiz, ay valla şekerim bana her neresi olursa uyar, yeter ki birlikte olalım işte, oh mis. Banu yu göreceğim, kardeşimi göreceğim, Gökusumu göreceğim hatta onu dönüşte getireceğim, süper bir heyecan salıklandı içime... Bir de aklıma Cem geldi, nedense tuhaf bir şekilde, fiyk. Keşke Nazan ımı da görsem o aralar, esasen dönüş yolunda Gölyazı yapmak istiyorum fotoğraf açısından lakin hazır İzmit teyken bir İstanbul kaçamağı yapıp, bir kaç foto çeker miyim bilemiyorum, bakacağız cicim.  

İlknur permakültür kursu için Menemen in bir köyüne gitti, evdeki pisiciklerine ben göz kulak olacağım, nasıl seviştik miniylen ay çok sevimliydi. Özledim bak İlknur u, burada ki SOS im oluyor kendisi.... 

.

Hiç yorum yok: