23.03.2010




*

Dün gece 23:30 da esnemeye başlayıp, 24 ü göremeden uyumuş olmalıyım ki sabahın altısında bi gözüm açık uyanıp, hayır olamaz diye uyandım, oyalana oyalana saati yedi yapabilip, işime koyuldum. 

Snatch'i tekrar izledim, onca zamandır elimin altında durup da nedne bu kadar geç izlediğimi anlamış değilim, Guy Ritchie' yi sarıp, sarmalayıp çıtayı bu kadar yüksek tutup da sonra ki filmlerinde yaşadığımız hayal kırıklıklarının hesabını sorarsın, nasıl güzel bir kalabalık var o filmde, nasıl bir karmaşa, nasıl bir tesadüfler silsilesi, nasıl bir çekim yasası huf çok seveceğim seni Guy deyip, Brad abimizin dövüşebildiği güzel filmlerden seçmeler gibi, gibi, ziyafet neredeyse... 


2046 yı açtım gene izleyemeden, uyuya kalmışım. yarım yamalak kitaplarım boy boy raflarda, yapamayıp, hayıflandığım onca şey aklımın ucunda, nasıl bir zaman kavramıyla bütünleşmişsem artık erteleyebilme özelliğimi çok seviyorum ya da çok üşengeç bir kadınım. Şimdi yemeğe çıkıyorum, görüşürüz ciicm.


.


Hiç yorum yok: