14.12.2009



*

Dün gerine, gerine bir hal oldum. Güzel bir Pazardı esasen, kestane pişirdim, sancılı bir bekleyişten sonra güzel bir doyum lakin bir tane tadı kötü olana denk geldiniz mi, hiç gitmeyen o tat, ıyyğ. Kendimi hiç riske atmadım, tadının iyi olduğunu düşündüğüm, sağlıklı  ve iri görünen kestaneleri gözüme kestirip,hepsini keyifle yedim; bu bir başarı öyküsüdür. hahaha.

David Lynch'in Muholland dr sini izledim, hep aynı Lynch işte, bir girdabın içinde dönüp, duruyorsunuz. Basit lakin çetrefilli bir anlatım, konu hep basit kadın bir filmde rol almak ister ve derken olaylar başlar, bir onun başına geçersiniz, bir bunun başından tutturursunuz, derken yavaş yavaş sona yaklaşırsın ve olaylar çözülmeye başlar, hastirrr dediğin yerler olur, sonra vay anasını a.q. derken filmi bitirip, Lynch i anlamış olmanın vermiş olduğu haklı gurur ile bir şey yapmasanız da olur. Hani ben yapmadım da ondan dedim.


Bay Menteş in romanını bitirdim, cidden güzel kurgu, ama o bilindik ucuz tınılarına kıçımla güldüm, hani bazı kalıplardan çıkamamak bu olsa gerek; yok kabir sessizlikleri, yok rüyanın içinde sanki futbol oynamak için toplanmış tarikat şeyhleri, bunlar komik şeyler aslanım, daha yaratıcı olmalısın, ama yine de bu performansın için seni kutluyoruz, daha sıradan kişilerle daha evrensel bir yapıta imza atardın bebeğim, büyük düşünmek gerek. Hahahah. Çabalarını takdir ediyoruz.


Uzun zamandır fotoğraf çekemediğimin farkındasındır umarım, Ephesus fotoğrafları bile bir boka yaramaz çıktı, uyuz oldum. Neyse bu konuyu irdelemeyelim, inciniyorum.


Uğrarım gene.


.

Hiç yorum yok: