25.12.2009




*

Bugün çok keyifliydi, dünün iş yoğunluğu üzerine bugünkü sakinlik taze sıkılmış portakal suyu gibiydi, vitamin dolu ve sağlıklı. Şu an uykum gelmiş gibi görünüyor, görünmeyen ise film izlemek için yanıp, tutuşan bir ruh hali...

Dün gece feyste taa liseden bir arkadaşım beni eklemiş, görür görmez pek çok şey hafızama düştü, negzel çocuklardık gibi, gerçi depremden sonra herkesin çil yavrusu gibi dağılması yüzünden, o zamanlardan birilerini görmek, iletiişmek çok keyifli, dershaneye gittiğimiz dönemlerde bir gece çarşıda inip benimle parkın oradaki heykele kadar yürümüştü, işi olduğunu düşünmüştüm çünkü evi çok geride kalmıştı, oysa hiçbir şey konuşamadan evine tekrar yürüdüğünden bahsetti, söylemek istediklerini yutup, evinin yolunu tutmuş... Ne ironik, pırıl pırıl bakan gözleri vardı ve nedense bordomsu bir ceketi ve altın sarısı düğmeleri olduğunu hatırlıyorum.  Şimdi Libya daymış, inşaat mühendisliğini Libya da icra ediyormuş, sevindim işte bilog.


Hava bir kaç gündür istediğim gibi sıcak, ne yağmurlu, ne güneşli, hafif lodoslu ve doygun bir ışık, Ezginin Günlüğü çalıyor, " bir kere duyursam güzelliğini tadının, sonra ah oturup, hüngür hüngür ağlasam, boş geçirdiğiniz bağırmadığım günlere, kiraz mevsiminin sevişme vakti olduğunu" dududup dudum dum dududum.

Akşam Özge aradı, Nisan da evleniyor, balayında bizim otele gelecekler, çok sevindim.  Banu yu, Nazan ı çok özledim. Ne yorucu geçiyor günler, saçma ve salak hatta, hiç unutmam lisedeyken ders bitince Gülşah lara giderdim, çok güzel terasları vardı, İzmit Körfez i ve Tüpraş cayır, cayır yanardı, Fiko-Gülşah ın babası- nun işten dönmesine yakın terasta ki koltuğu akşam üzerine hazırlanır, Orhan Veli kitabı ve Fikrwet Kızılok kasetleri, tınılı, tınılı geçen akşamüzerleri ve turşu kokan bir teras, ergenliğimin çoğunun geçtiği taş teras, özlemişim. Pek çok kişiyi merak ettim daha sonra, insan bazen sormaya korkuyor birilerini, ölenler, kalanlar, savrulanlar, Barış göçük altında kalmıştı misal, duyduğumda hiçbir şey diyememiştim. Kötüydü...

Neyse, bu akşam güzel bir assos yaptık, eve döndüm, şimdi çay demleyip, içeceğim. Her şey olması gerektiği gibi, ne bir eksik ne de bir fazla...


.
.




Hiç yorum yok: