1.11.2009



Uzun zamandır Pazar, Pazar gibi değildi, bugün Pazar gibi hissediyorum. Birsen Tezer dinliyorum, birazdan musuki kuşlarıma da yollamayı düşünüyorum.

Fotoya mı çıksam, temizlik mi yapsam, film mi izlesem, salınsam mı, kaşınsam mı, yeni tarifler mi denesem, Chuck ın yeni kitabına mı başlasam, dans mı etsem, yürüsem mi, koşsam mı, saç ve yüz bakımı mı yapsam, ne yapsam ben? Sanırım hiçbir şey yapmadan, yaygınca bitireceğim bugünü...

Public Enemies i izledim bu arada; Johny Deep i Tim Burton a çok yakıştırsam da, adam çok iyi bir oyuncu diyecek hiçbir şey yok, yaşlanıyor olması da içimi burktu, halen daha aklımda Arizo Dreams de ki halleri kalmış olsa da, bayılıyoruz biz kendisine, Cristian Bale oldum olası sevmişimdir, özellikle The Prestige filminde daha da bir hayranlığım artmıştır lakin tuhaf bir çene ve dudak yapısı var, kelimeler çıkarken, boğuluyor gibi ağzının içinde, konuşurken dudaklarına bakmaktan kendimi alamıyorum, tuhaf işte... Public Enemies de çok yakışıklıydı, jilet gibiydi haha... Yüzünde bebek ifadesi -bknz Brad abinin popülerliği - olmadığından popüler değil ve bu onu soğuk duruşuyla beraber çok karizmatik kılıyor, evet bebeğim bayılıyorum sana da... Neyse daha uzatmayalım, ağzımızın suyunu akıta akıta bir Pazar geçirmek istemiyorum.

Bu arada Kıskanmak filmini bekliyorum, Zeki Demirkubuz un nasıl bir dönem ve uyarlama filmi çektiğini görmek istiyorum. Sadece fragmanlarını izledim, bu adama karşı Arif imden dolayı bir antipatim var, bu arada onu da anmadan geçemiyoruz lakin çok doğru tespitleri vardı, ayrıca Zeki Demirkubuz un kadınları gibi bir benzetim yaratmıştım, çok kalabalıklar kendi içlerinde ve hep en karanlık yerlerinden hayata tutunuyorlar, oysa bizler nasıl yaşıyoruz, en karanlığımızla içimizi aydınlatarak değil mi Zeki cim, bundan sonra bunu göz ardı etmeden film çekmeni rica edeceğim. Yine de bunu merak ediyorum, dönemi, kostümü ne de olsa özenilmesi gereken bir şeyler olmalı değil mi cicim? Göreceğiz.

Asıl NBC yi merak ediyorum, hatta bir yerlerde bir şeyler var mı diye de baktım ama ı ıh. Bilgisi olan varsa bişiler yazsın ha olmaz mı, okuyan beş altı kişiden biri bişiler biliyordur mutlaka.

Özlüyorum seni diyerek sonlandırıyorum satırlarımı cicim.



3 yorum:

moroccom dedi ki...

oyuncu seçmeleri yapıyor. yakında yeni filmine başlayacak. bu sana özel bir bilgi. kimse de yok :)

Asuman Unsal dedi ki...

ihi sağol adnan ım :)(: ama bu kadarıyla yetinemeyeceğimi bilmen laızm, konusu, nerede çekileceği filan hatta bir Olgun Şimşek duymuş gibiydim, bu doğru mu; bunları da öğrenmek isterim.

moroccom dedi ki...

o zaman bekle yakında :)