3.11.2009

*

Kendimi kötü hissettim, olmadığım birisine mi dönüşüyorum. Çok düşünmek de istemiyorum artık, cidden zorlaştırıyorum ya da zorlaşıyor. Şu an ilgisi ve odak noktası başka şeyler olduğundan beni anlaması ya da benim gibi görmesi çok zor çünkü benim ilgi odağım da O olmuş, en azından bu daha anlaşılabilir bir hale getirir. Sanırım her şey böyle sürüp, gidecek; artık nereye kadar giderse...


Akşam pek çok kitaptan otuz ar, kırk ar kadar sayfa okudum gene de hiçbiri istediğimi veremedi, ne istediğimden  emin olamadığımda da yazarlara kızmak en kolayıymış gibi, Chuck  Palahniuk un kitaplarında kitabın içine girmek gibi belli sayfa sorunsallarınız olmadığı halde bile o bile yetemedi; sanırım Ursula okumak istiyordum. Ne istediğini ifade edemediğin somutlarının olmaması da zor cidden.




Hiç yorum yok: