12.11.2009





Bugün daha iyiyim, akşam hiçbir şey yapamadım, mal mal tv izledim. Tv izlerken mallaşmak, olağan bir süreç gibi;  cidden ticari bir emtia ya dönüşmemek elde değil. Şimdi de annem grip, ona mandalina sıktım, vitamin içirdim, uyudu, uyudu... Evde önce babam, sonra ben, şimdi de annem hastalandı, dedemin yanına gidemiyoruz o yüzden, kendisini pamuklara sarıp, sarmalıyoruz, şu bir kaç zamanı gücünü kaybetmeden ve grip olmadan atlatması ve eskiye dönmesi lazım. Umarım her şey iyi olur.


Chuck'ın 2010 yılında yeni bir kitabı çıkacakmış, Lillian Hellman ın hayatını kurguladığı bir kitap hazırlıyormuş, Tekinsiz adlı kitabı ayrıntıdan yeni çıktı sanırım, daha doğrusu ben yeni edindim. Her kitabında olaya sonundan başlaması ve olayların en başına, neden olduğuna doğru gidişat o kadar başarılı ki, insan elinden bırakamıyor. Çok sevdiğim yazarlar olur misal, her kitabında aynı hissi yakalayamazsın ya da o kadar yüksek bir yerden sıçramıştır ki ilk okuduğunuz kitabında, sonrakileri hep hayal kırıklığı yaratır, bknz; Jean Cristopher Grange aynı kurgusallığı bulmakta zorlanmış yazar kitabın içine resmen etmiştir, bknz, Taş Meclisi vs, lakin Chuck Plahniuk da böyle bir sorun yok, her kitabına emin bir şekilde yaklaşmak çok keyifli sonrasında bozulsa bile; yok yok sanmıyorum. Ne de olsa o da sistemi sorguluyor ve dayatılanı yaşamaya mecbur bırakılan insan hayatından dem aldığından daha ona malzeme çok diye düşünüyorum.

Ne güzel bir çelişki değil mi? Sisteme karşı çık, ama nemalan... Choke yi izlemedim henüz, yakında izleyeceğim. BU arada uzun zamandır izlemeyi düşündüğüm film de Closer dı, ilk çıktığı  zamanlarda herkesin diline pelesenk olmuş filmleri izleyememek gibi bir dürtüm var. Sonrasına saklıyorum. Umarım bu akşam...


Dün fotoğraflarımı yarışmaya gönderdim, umarım istediğim gibi sonuçlanır, merakla bekliyorum.

.

Hiç yorum yok: